~sehari d' Terminal 0ne Seremban~

lepak-lepak-lepak with Azi , Ima , Lela! 
 
best gileer.

first ~ melantak dengan hati yang gembira kt KFC.. restoren atok aku.. cewahh! perasan!


sec ~ gi rempuh Popular ... shopping buku.. (orang rajin study la katakan! malu I!)
third ~ tgok wayang ! First time tau,,! puas la Azi n Ima ajak,, ok lah,, aku mengalah je lah.. citer Rasuk! 
4th ~ apa lagi .. balik lah.. dah jam 6 wok! 

meskipun kejap je (1 hARI ,, ok lah jugak..  hang out dengan kengkawan BESHHT!! )

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0