~sehari d' Terminal 0ne Seremban~
lepak-lepak-lepak with Azi , Ima , Lela!
best gileer..
first ~ melantak dengan hati yang gembira kt KFC.. restoren atok aku.. cewahh! perasan!
sec ~ gi rempuh Popular ... shopping buku.. (orang rajin study la katakan! malu I!)
third ~ tgok wayang ! First time tau,,! puas la Azi n Ima ajak,, ok lah,, aku mengalah je lah.. citer Rasuk!
4th ~ apa lagi .. balik lah.. dah jam 6 wok!
meskipun kejap je (1 hARI ,, ok lah jugak.. hang out dengan kengkawan BESHHT!! )
hehehe. memang syok gile hari tu.. kan?
ReplyDeleteyup yup yup . hehe
ReplyDelete