Idc at all.. Im in lost..



.

♭♭ I wish, I could be happy for all the things that I have
Always took them for granted and it makes me sad
I wish, I could be better
And I wish I gave it my all
But, we don't always get what we want ♭♭
.

Entahlah. Banyak banyak hari. Harini juga mau meletup. Hahahahahaha. Nahayu Nahayu.. Kesian mereka tiba tiba kena layan bom jangka. Haha. 



Kalau fikir fikir balik aku pun taktau nak cerita apa. Cerita aku dah cukup serabut dalam kepala aku sendiri. Tak tersusun. A mess. Like me. 


  • Haritu aku nak cerita pasal Bella, sibuk kerja balik dah barai aku dah lupa.
  • Aku nak cerita pasal tempat kerja, pasal Sri Lanka guy kat tempat aku kerja - lupa. 
  • Pasal apa aku sembang dengan Bal. Pasal our plan for hari raya in bangi. sobss. 
  • Pasal baby baby yang aku baru beli online hahaha. 
  • Pasal aku dah mula berlari balik <3 Puasa puasa pun aku bedal je. Gasaklah nak jadi apa. 
  • Pasal aku dah hilang minat masak masak balik. Haha tapi raw mat dah banyak. 
  • Pasal ayah. 
  • Pasal ibu.
  • Pasal lela.   
  • Pasal angah. 
  • Pasal atuk. 
  • Pasal maksu. 
  • Pasal harum manis. Rezeki ada tak kemana. 
  • Pasal dah yellow zone tiba tiba red zone balik.
  • Pasal royal blue.
  • Pasal vietnam kakak bagi cenderahati saja saja. 🤣
  • Pasal bangla uncle called me betty. He papa. He said. 🤣
  • Pasal my random thought masa lalu bawah jambatan KTM 
  • Pasal pelangi 
  • Everything. 




Semalam bal gerak balik pahang. Finally, she managed to escape from here. Happy for her. Tapi taulahkan. Dua hari aku balik. Semalam okay lagi. Balik masak masak. Harini hahahahaha. Aku buka air kosong je. :) Takda rasa nak masak apa apa pun. Teda hati aku mau makan. Boleh kuruskah kalau gini? 




Aku pun tiada tau. 


 .
♭♭Whatever happens in the future, trust in destiny
Don't try to make anything else even when you feel ♭♭
.

Aku pun tiada tau aku mau apa. Haha. Aku mau buat kuih untuk bawak balik. Aku balik ke masalahnya? 
Aku nak masak nasi, habis ke ? Aku nak tidur.. tidur ke ? Aku nak kerja, aku tanak buat kerja itu. Kerja yang bukan kerja aku. >.< 

Last last aku bingung sendiri.. Hahahaha. 

.
♭♭I don't care at all
I am lost
I don't care at all
Lost my time, my life is going on. ♭♭
.




Wake up at 5.30am. Isyak. And having chaotic sahoor hahahahah. The end. 

Comments

Popular posts from this blog

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0