. ♭♭ I wish, I could be happy for all the things that I have Always took them for granted and it makes me sad I wish, I could be better And I wish I gave it my all But, we don't always get what we want ♭♭ . Entahlah. Banyak banyak hari. Harini juga mau meletup. Hahahahahaha. Nahayu Nahayu.. Kesian mereka tiba tiba kena layan bom jangka. Haha. Kalau fikir fikir balik aku pun taktau nak cerita apa. Cerita aku dah cukup serabut dalam kepala aku sendiri. Tak tersusun. A mess. Like me. Haritu aku nak cerita pasal Bella, sibuk kerja balik dah barai aku dah lupa. Aku nak cerita pasal tempat kerja, pasal Sri Lanka guy kat tempat aku kerja - lupa. Pasal apa aku sembang dengan Bal. Pasal our plan for hari raya in bangi. sobss. Pasal baby baby yang aku baru beli online hahaha. Pasal aku dah mula berlari balik <3 Puasa puasa pun aku bedal je. Gasaklah nak jadi apa. Pasal aku dah hilang minat masak masak balik. Haha ta...
Assalamualaikum dan salam sejahtera, Sejak sejak ni hiking compress asyik kena kecam je dengan hikers camping. Huhu. Tatahulah kenapa. Aku pun bukan compresser mahupun camping punya orang. Mungkin pelancong gunung semata. Baru baru ni aku pergi satu trip compress untuk pertama kalinyaaaaa. Sebelum sebelum ni aku cuma pernah join compress compress santai gitu ja. TNBYY dayhike. 44 km. Menjelajah Gunung Tok Nenek Bubu dan Yong Yap (G7) melalui Rengil. Target maksimum 24 jam. Betullah mereka kata, nak jadi compresser ni perlu mental padu dan latihan yang super duper padu. Macam bari pernah cakap, ''Kalau nak jadi compresser hari hari kau kena lari kat stadium, cari fitness. Workout macam saitama buat.'' Haha lol. Bari dan saitamanya. Aku bukanlah atlet. Bukan runner. Hanya sekadar mencuba cuba. Hahaha. Kena kecam nanti aku ni hahaha. Lineup baru baru ni lapan orang. Gogo sweeper jentik, guide en wahid. lineup semua padu padu kecuali aku dan sobat. Keduany...
Hahaha. Tulis haritu (2 April 2020) sekarang dah 17 April 2020 tapi biar je jadi draf. Takde rasa nak tambah apa. Haha. Biar jelah. Bahan bahan untuk aku senyum baca dua tiga tahun lagi. 🎵Tidak ku tahu mengapakah sepinya melanda hatiku, Dan bukannya kemahuanku datangnya sendiri 🎵 - sekadar lagu latar Potong ayam done. Perap ayam done. Esok menu kita ayam bakar hahahaha. Aku bedal je malas nak tengok resepi. Harap harap sedap. Werewolf tmt done. Workout done. 50 push ups 150 squats 90 sec high knees 60 lunges 70 tricep dips 50 burpees 160 jumping jack 30 crunches Susu panas done. Yumss segar. Better than chilled milk. Yang tak done, tidur. Hahaha. Halo gais. 🎵Engkau biarkan aku terbuang dan mencari dirimu di alam fana cinta engkau pula berdusta 🎵 No idea what to story about haha. Okay,