16 , tua ke ?
ha ! tarikh 31 Ogos 1995 aku lahir , maka , cukup sudah umur aku 16 tahun . Hehe :)
Tapi yang tak sedapp nya , ayah , mak tih , mak lang dan lain lain dah bagi warning : TAK PAYAH RAYAU RAYAU RAYA LAGI
ha ? Apa diorang ingat umur 16 tu tua sangat ke ? Mane ada , Akta Kanak Kanak 2001 cakap limit umur kanak kanak 18 tahun , so aku still dokategorikan as KANAK KANAK RIBENA
TAKDE ISU DI SINI YE : umur 16 dah tak boleh raya ,
Comments
Post a Comment