16 , tua ke ?


ha ! tarikh 31 Ogos  1995 aku lahir , maka , cukup sudah umur aku 16 tahun . Hehe :) 
Tapi yang tak sedapp nya , ayah , mak tih , mak lang dan lain lain dah bagi warning : TAK PAYAH RAYAU RAYAU RAYA LAGI 
ha ? Apa diorang ingat umur 16 tu tua sangat ke ? Mane ada , Akta Kanak Kanak 2001 cakap limit umur kanak kanak 18 tahun , so aku still dokategorikan as KANAK KANAK RIBENA 

TAKDE ISU DI SINI YE : umur 16 dah tak boleh raya ,

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0