Cabaran kau , aku sahut Yaya@ Lieya Mn !
http://nuraliyahalwani.blogspot.com/
begini ceritanya ,,
DAPAT KERTAS ADDMATHS
Pagi tadi , cikgu Nabisah kasi paper Addmaths , aku dapat 40% je . Tak banyak pun tapi second high la dalam geng kitorang . Kira oklah tu , pasal aku memang lemah bab Statistic , Index . Function pulak banyak dah lupa . terutamanya inverse function . Nasib baiklah aku yang selalu tak masuk kelas ni dapat lagi banyak markah daripada Azi n Ima . Huhu , bangga siot . Tapi , ada yang dapat perfect tau , nama dia Anis . 100% . Superb beb . Jeles gua .
sedang syok syok belek kertas AM , dengar lah suara Yaya tanya .
Yaya : Kau dapat berapa Am ?
Nahayu : 40 je ., kau ?
Yaya : Aku *** (lagi high dari akulah . Berapa? Aku tak sure . ) . Yey , dapat kalahkan kau . Tulah ejek aku lagi masa mid year ,
Oh, baru aku tawu . Rupanya Yaya simpan dalam . Hm sukahati kau lah .
DAPAT KERTAS BIO
Then , cikgu Kamisah bagi kertas Bio . Markah aku sikit je . 48% , sikit je kan ? Sikit sikit pun , aku still higher than Azi n Ima jugak ., Karish ? Of coz la markah dia highest 58% (dalam geng kitorang jelah. )
Highest still Anis . Memang genius kamu . 88% !
kali ni aku pulak start conversations dengan Yaya . Saje tanye , nak tengok reaction kepoyoan Yaya .
Nahayu : Yaya , kau dapat berapa Bio ?
Yaya : Aku dapat *** % , (tak sure jugak ! hahah) . Kau berapa ?
Nahayu : Aku dapat 48% .
Yaya : Oh , hehehe , aku lagi tinggi dari kau , hehhe , bangga ,
Nahayu : Oh , ok . Tak heran pun . :)
Apa apa je lah Yaya , yang penting , aku sebenarnya memang suka sangat orang terasa ngan aku . n Kalau boleh , aku nak jadi menjengkelkan balik . Saja saja . Suka suka . Tapi tak biasa sangatlah dengan environment yang baru ni (4 Utarid 2011) .
Heheh , nak bersaing pelajaran ? No prob . Aku ambik cabaran kau tu . We'll see ! Aku harap aku menang ., N satu hal , aku takde attend mana mana kelas tusyen , tak macam kau . sebab aku bizi . lagi satu hal , aku seorang yang gila pemalas , sebab tu aku punya markah add math tak ok .Sebenarnya , bagi aku tu dah ok je .
Tapi sebab kau , nampak nya aku kena usaha lebih la .Work harder , , !
begini ceritanya ,,
DAPAT KERTAS ADDMATHS
Pagi tadi , cikgu Nabisah kasi paper Addmaths , aku dapat 40% je . Tak banyak pun tapi second high la dalam geng kitorang . Kira oklah tu , pasal aku memang lemah bab Statistic , Index . Function pulak banyak dah lupa . terutamanya inverse function . Nasib baiklah aku yang selalu tak masuk kelas ni dapat lagi banyak markah daripada Azi n Ima . Huhu , bangga siot . Tapi , ada yang dapat perfect tau , nama dia Anis . 100% . Superb beb . Jeles gua .
sedang syok syok belek kertas AM , dengar lah suara Yaya tanya .
Yaya : Kau dapat berapa Am ?
Nahayu : 40 je ., kau ?
Yaya : Aku *** (lagi high dari akulah . Berapa? Aku tak sure . ) . Yey , dapat kalahkan kau . Tulah ejek aku lagi masa mid year ,
Oh, baru aku tawu . Rupanya Yaya simpan dalam . Hm sukahati kau lah .
DAPAT KERTAS BIO
Then , cikgu Kamisah bagi kertas Bio . Markah aku sikit je . 48% , sikit je kan ? Sikit sikit pun , aku still higher than Azi n Ima jugak ., Karish ? Of coz la markah dia highest 58% (dalam geng kitorang jelah. )
Highest still Anis . Memang genius kamu . 88% !
kali ni aku pulak start conversations dengan Yaya . Saje tanye , nak tengok reaction kepoyoan Yaya .
Nahayu : Yaya , kau dapat berapa Bio ?
Yaya : Aku dapat *** % , (tak sure jugak ! hahah) . Kau berapa ?
Nahayu : Aku dapat 48% .
Yaya : Oh , hehehe , aku lagi tinggi dari kau , hehhe , bangga ,
Nahayu : Oh , ok . Tak heran pun . :)
Apa apa je lah Yaya , yang penting , aku sebenarnya memang suka sangat orang terasa ngan aku . n Kalau boleh , aku nak jadi menjengkelkan balik . Saja saja . Suka suka . Tapi tak biasa sangatlah dengan environment yang baru ni (4 Utarid 2011) .
Heheh , nak bersaing pelajaran ? No prob . Aku ambik cabaran kau tu . We'll see ! Aku harap aku menang ., N satu hal , aku takde attend mana mana kelas tusyen , tak macam kau . sebab aku bizi . lagi satu hal , aku seorang yang gila pemalas , sebab tu aku punya markah add math tak ok .Sebenarnya , bagi aku tu dah ok je .
Tapi sebab kau , nampak nya aku kena usaha lebih la .Work harder , , !
![]() | |
| Ni lah kawan aku tak lama lagi , Aku harap NIKA tak jeles . ;P |
(^_^) just me : Nahayu , salam

Hahaha , moh la kito study yo~
ReplyDelete