untuk : Atok tersayang = Abdul Rahman ^_^
Nah , makan lah kek ni atok , hehe .. Tak dapatlah nak balik rumah nenek , tok , sebab ibu dengan ayah sibuk kerja , , HuHU .. sedih , Maktih dengan maksu pun dah konplen , Hurm .. nak buat macam mana , nak bawak kete kang ibu marah .. Yelah , ada peristiwa dulu . Sedihnya tak dapat bukak puaas dengan atok dengan nenek time puasa puasa ni . Ala~
 |
| Atok n Nenek ~ <3 |
Just me : Nahayu (cucu atok ! ) :DD wasalam
sayannnggg ,,, atok.. !
ReplyDelete