Heppi Bestday Atokk , , !

 untuk : Atok tersayang = Abdul Rahman  ^_^

 Nah , makan lah kek ni atok , hehe .. Tak dapatlah nak balik rumah nenek , tok , sebab ibu dengan ayah sibuk kerja , , HuHU .. sedih , Maktih dengan maksu pun dah konplen , Hurm .. nak buat macam mana , nak bawak kete kang ibu marah .. Yelah , ada peristiwa dulu . Sedihnya tak dapat bukak puaas dengan atok dengan nenek time puasa puasa ni . Ala~

Atok n Nenek ~ <3
Just me : Nahayu (cucu atok ! )  :DD wasalam

Comments

Post a Comment