Redah je~

Balik sekolah tadi , ada perjumpaan pengawas , aku n karish jadi ketua untuk group group . while azi jadi Ketua Pengawas , Ima jadi Setiausaha . Hahaha, Hepi la ni kononnya . Takpe takpe , sekurang-kurangnya kitorang dah pegang pengawas ni , Hahaha , Target KP baru kita tu . NAK KALAHKAN PRS . hahaha . siap lah PRS , pengawas yang baru lantik ni nak menggempur . Ahahaha , yeyey je ^~^

Sebelum habis mesyuarat , hujan pun telah turun membasahi Bumi . Lebih kurang jam 3 setengah kottt. (petang) Hujan lebat gila .

Nahayu :Karish , nak redah je ke  ?
Karish : Redah je la .
Nahayu : Aku orait je , Lagipun lama gila tak mandi hujan . 
Karish : Jom ? 
Nahayu : Jom . 
Lalu , hujan yang selebat-lebatnya tu pun kitorang redah . Mula -mula lari macam tak cukup tanah , pastu lama lama jalan je , (terutamnya masa lalu kedai cipan n bazar = sebab ramai orang kat situ .hahha)
Baju skolah ? Jangan ceritalah , lencun habis . kasut? jadi tempat pembiakannyamuk pon boleh . eheheh , Nasib baik beg skolah ni waterprove sikid . so , kuranglah effect dekat buku . Naseb bek . Fuhhh, , !

Comments

  1. Haah , Ima redah hujan terus demam ,, alololo , ciannyer

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0