Sekali Lagi~
aku pandang jam handset . alamak . nak ketuk ke tak pintu rumah ni ? takot ayah tak tido lagi . gulp , dah lah semalam balik rumah jam 0030 pun dah kena bebel , apalagi sekarang , dekat jam 1 pagi ! siot .
ketuk je lah pintu . ASALAMUALAIKOM ~ , pintu dibukak , ayah pandang macam nak marah je . Tapi aku , sengih je . Hee . Alasan : Azi n Ima syok sangat ajak belajar. padahal menyimpang , harap Tuhan ampunkan aku . Tipu sunat , :)
Dah tu , ayah dah suruh tido . Aku cakap kejap lagi . Kejap lagi kono , jam 3 . 3 0 pagi baru tido . Hadoiyy .. Dah lah esok kerja !! Kena bangun awal . Oh tidak !
PAGI
* ayah kejut . Along bangunlah !! Dah marah sangat tu . Aku pun bangun . Gosok gosok mata. Ngantok . Mana taknya , tido 4 jam je . Ouh mammy help me ! Mata lalok je . '''>_< Tak boleh nak bukak mata !
KERJA
* Jam 9 pagi pergi rumah Wan Opah . Tak kisah la tu nama real dia ke tak . Penat tu penat , Tapi berbaloi bila duit RM 100 bertukar tangan .. Heheh . Money ? I love it so much !
ketuk je lah pintu . ASALAMUALAIKOM ~ , pintu dibukak , ayah pandang macam nak marah je . Tapi aku , sengih je . Hee . Alasan : Azi n Ima syok sangat ajak belajar. padahal menyimpang , harap Tuhan ampunkan aku . Tipu sunat , :)
Dah tu , ayah dah suruh tido . Aku cakap kejap lagi . Kejap lagi kono , jam 3 . 3 0 pagi baru tido . Hadoiyy .. Dah lah esok kerja !! Kena bangun awal . Oh tidak !
PAGI
* ayah kejut . Along bangunlah !! Dah marah sangat tu . Aku pun bangun . Gosok gosok mata. Ngantok . Mana taknya , tido 4 jam je . Ouh mammy help me ! Mata lalok je . '''>_< Tak boleh nak bukak mata !
KERJA
* Jam 9 pagi pergi rumah Wan Opah . Tak kisah la tu nama real dia ke tak . Penat tu penat , Tapi berbaloi bila duit RM 100 bertukar tangan .. Heheh . Money ? I love it so much !
. . (~_~'') . . (T , T) . . (^~^) . .


Comments
Post a Comment