Tak tau nak tulis tittle ape ~

Ni ada tittle baru untuk orang laen , ANTARANYA

* PH7
* ACIDIC
* ALKALINE + PHENOLPHTALEIN
* SU SQUARED
* MEM MEM BESAR
* n , GAMMA RAYS (ni khas untuk org yang bagi jelingan maut kat aku , Hahaha )
* my WIFE <3


Ni takde kena mgena dgn sesapa ye , JANGAN PERASAN ! atau korang akan dapat tittle khas dari aku jugak ~~ Ngeee ,
(post ni akan diuptodate selalu , kalau nak cek ada tak tittle korg , cek selalu la ~~ )

Happy Go Lucky , Peace No War !

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0