|  |
| dekat kompleks belia paroi |
 |
hahah , ni lah kebanyakan ahli cekak rembau , aku takde kan
? hm.. kejam nya diorang tak gitau ada demo ~ |
 |
| aha! ni kat paroi gak . tengok lah tu , bertaper bajet nya budak rembau . ahaha |
 |
| ni la cik Mail , tenaga pengajar kitorang . ironinya , nama dia sama dengan nama bapak aku . hahaha . |
 |
| logo silat cekak pusaka hanafi |
 |
| penat tau belajar nak buat demo ni , 21 buah seni mempertahankan diri tapi last las duduk belakang . huhuh . yelah yelah , |
Yang dekat atas ni semua lampiran je . :D HARAP MAKLUM ~
Hari ni , 13/8/2011
Tempat : Rumah cik MAIL
Masa : 10.15 to 10.30(err.. 10.45 kodd )
Harini habislah semua buah potong untuk kelas potong . Kira dah tamat la nih . Hahaha . Sekarang ni kena cari duit dulu , untuk bayar yuran kelas Tamat. rm 130 . hm . Tdi cam siot je , datang rumah cik MAIL lepastu , amik buah cepat cepat lepastu Blah ! Almaklumlah , harini my partner aka my aunt kerja la pulak . JAM 11 malam . Hm , takpe lah . Untung lha kami amik buah tu first first , heheh . adik Nurin jangan jeles taw . :D
Jangan marah ea , HihIh
 |
| ni lah my partner yang tak sabar sabar na kpegi keje tu ~ |
|
 |
| adik nurin jangan jeles yek , kitorang amik buah dulu~ |
|
|
walaupun dah habis amik buah , tp still kena practise lagi . huu
ReplyDelete