Baju Kurung PINK ?

Baru baru ni , Sabtu , Kami orang telah rayau rayau raya , Alkisahnya macam ni , pada hari nan permai tu , Aku telah memakai baju kurung color PINK ! Bukan apa , aku pakai baju PINK tu pun sebab Tirah Damager dah membuat request

"Nahayu . Sabtu nnti pakai baju raye "PINK" kau tu tau ! " Aku ikut je lah , kawan kan ?

Lagipun , bukannya salah aku pun . Ni semua my BESTFRIEND yang kecoh kecoh bagai nak rak . Orang story story kat diorang biar diorang jangan terkejut BERUK , kaget gitu tapi habis dijajanya ke sana sini . Haizz , Nasib baiklah KAWAN , kalau tak...

Satu hal lagi , baju pink tu , bukan aku yang nak pun . Dah jadi adat kitorang, kalau mak aku pilih baju , tak boleh nak tolak , kalau tolak , tak berbaju raya la kami. Bunyi macam kejam (memang mak aku kejam pun) . Ni kes nak transform kan aku jadi gegirl la ni , Ibu Ibu

Tak pasal pasal , bebudak kelas semua terkejut beruk . Tapi ni p/s untuk korang : Aku tak berubahlah , masih lagi ROCK ROCK spt dulu , Heeee

Ni lah antara orang yang terkejut beruksss ..



dikepit oleh , Wana mt , Nisha rb , Lieya mn , N Nurazmira
Bahana beraya memakai baju pink ! :D 

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0