Baju Kurung PINK ?
Baru baru ni , Sabtu , Kami orang telah rayau rayau raya , Alkisahnya macam ni , pada hari nan permai tu , Aku telah memakai baju kurung color PINK ! Bukan apa , aku pakai baju PINK tu pun sebab Tirah Damager dah membuat request
"Nahayu . Sabtu nnti pakai baju raye "PINK" kau tu tau ! " Aku ikut je lah , kawan kan ?
Lagipun , bukannya salah aku pun . Ni semua my BESTFRIEND yang kecoh kecoh bagai nak rak . Orang story story kat diorang biar diorang jangan terkejut BERUK , kaget gitu tapi habis dijajanya ke sana sini . Haizz , Nasib baiklah KAWAN , kalau tak...
Satu hal lagi , baju pink tu , bukan aku yang nak pun . Dah jadi adat kitorang, kalau mak aku pilih baju , tak boleh nak tolak , kalau tolak , tak berbaju raya la kami. Bunyi macam kejam (memang mak aku kejam pun) . Ni kes nak transform kan aku jadi gegirl la ni , Ibu Ibu
Tak pasal pasal , bebudak kelas semua terkejut beruk . Tapi ni p/s untuk korang : Aku tak berubahlah , masih lagi ROCK ROCK spt dulu , Heeee
Ni lah antara orang yang terkejut beruksss ..
"Nahayu . Sabtu nnti pakai baju raye "PINK" kau tu tau ! " Aku ikut je lah , kawan kan ?
Lagipun , bukannya salah aku pun . Ni semua my BESTFRIEND yang kecoh kecoh bagai nak rak . Orang story story kat diorang biar diorang jangan terkejut BERUK , kaget gitu tapi habis dijajanya ke sana sini . Haizz , Nasib baiklah KAWAN , kalau tak...
Satu hal lagi , baju pink tu , bukan aku yang nak pun . Dah jadi adat kitorang, kalau mak aku pilih baju , tak boleh nak tolak , kalau tolak , tak berbaju raya la kami. Bunyi macam kejam (memang mak aku kejam pun) . Ni kes nak transform kan aku jadi gegirl la ni , Ibu Ibu
Tak pasal pasal , bebudak kelas semua terkejut beruk . Tapi ni p/s untuk korang : Aku tak berubahlah , masih lagi ROCK ROCK spt dulu , Heeee
Ni lah antara orang yang terkejut beruksss ..
![]() |
| dikepit oleh , Wana mt , Nisha rb , Lieya mn , N Nurazmira Bahana beraya memakai baju pink ! :D |

Comments
Post a Comment