Wakakakaka !

Kisah bertarikh 26/9/2011 , Hari Isnin (semalam lah) , cuaca dunia bukan main Hot lagi , menggelegak seluruh sendi aku . Hisy , Hiperbola sungguh . Hee

Sebenarnyanya nak cerita , semalam , lepas balik skolah , Aku singgah cc masjid , Lepas pegi cc masjid aku pegi rumah ******** , kitorang ada projek Biol (pasal Cigarette)+ BM (pasal Pelancongan) , Buat keje khusyuk bukan main , Sambil buat keje , minumlah air Jus Carrot + Low Fat milk , mak ********  buat , adik beradik dia semuanya buat mtak lama kemudian , jam menunjukkan jam 7.00 malam , aku gelabahgelabah lah tengok dah jam 7 . Kepala dah lah pening gila nak mampos , Wargh , Saket ! 
Bila call mak aku , dia cakap , JALAN JE LAH , hadoiy , dahlah dah malam , GELAP . SAKIT KEPALA pulak tu , Ai sudah ~

Lastlast mak ******** buat keputusan , ******** & her abang hantar aku balik rumah ,
Ontheway tu , aku dah suruh diorang STOP kat satu tempat ni , tapi diorang tanak stop  , nak jugak hantar depan rumah , LANTAKLAH kan ,

Dah sampai rumah , aku pun cakap TRIMAS n BYE BYE kat diorang , Aku pun masuk lah rumah ,
Tapi kan , bila aku masuk rumah , Aku tengok lampu kete diorang ada kat sana lagi (kat tempat diorang stop kan aku aka depan rumah akulah ) , LHA , tayar kete depan belah kiri diorang masuk longkang . Kahkahkah . hAIyaa . mesti bawak kete membijak buta ,

Dengan bantuan ayah aku yang tersayang + Aku (yg masih berbaju sekolah) + ******** , di maghrib yang hening kitorang tolak kete Avanza keluar dari longkang tu , punyalah LETIH . hADOiyy , :)
Diorang blah je (********  + her abang ) , Aku terus mesej diorang .

GREAT TIME ? 
dia reply : Haha , Ya ;)  .

Keesokannya , aku tanyalah ******** , apa reaction dia , dia cakap , AKU n ABANG aku asyik tegelakgelak je , pandang je tegelak , Hahah , cam bangang .
ni lah lebih kurang kete diorang . 

p/s ; Korang tak kenal siapa ******** tu ? Aku tak kesah pun ~

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0