Aku Bukan nak cari Musuh :)
Ahaha , ni kesah Fesbuk aku , garagara 1 post , macammamcam jadi . Haiiiyoo , Im sorry deh , Tapi daripada pandangan aku , Kau (Budak Jahat dan sekutunya ) tak sessuai cara diorang nak memarah nak menasihat (kononnye )
Cuit sikid dah melatah , macam tu ke Bangsa Melayu yang berdaulat ? Pikirpikirkan ,
Saya harap korang faham , Saya tak mintak korang maafkan , Saya tetap dengan pendirian saya .
OKE FINE .
ANGRY ? LIKE ? or EVERYTHING , komen la kat SHOUTBOX :)
Cuit sikid dah melatah , macam tu ke Bangsa Melayu yang berdaulat ? Pikirpikirkan ,
Saya harap korang faham , Saya tak mintak korang maafkan , Saya tetap dengan pendirian saya .
OKE FINE .
ANGRY ? LIKE ? or EVERYTHING , komen la kat SHOUTBOX :)
p/s : Peace no War ,

Comments
Post a Comment