Cer + Ramah = Ceramah aka Bebelling
Hari ni , Aku n Jieha pergi Tampin , kitorang nak amik license ,
Firstfirst , di Subuh yang syahdu , aku dah kena kejot bangun pagipagi , sebab dah janji dengan Jieha kitorang meetmeet pukol 7 setengah am . Dengan mata yang kuyu , tapi berbekalkan semangat yang berbarabara , aku mandi dalam dingin subuh ~ (T-T)
Itu takde hal sangatlah , takpe , demiuntuk *BM salah, bendaalah ni , sungguh aku RELA ~ ;p
Dekat situ *tempat amik lesen (nama tmpat tak hengat)
Lepas daftar , ktorang pun masuklah kat satu room ni , nama eh BILIK HIJAU , Aww , dah macam GREENHOUSE bunyi eh .
Nama encik Pembebelling tu , EN . Syukri . Banyak angin betul aku masa dengaq cakapcakap dia ,
Sikidsikid dia sebut , pompuan lembik , pompuan tak larat , pompuan takde kuasa .
Arggghhh!! Bengang gua
- Pompuan kalau guna stereng , nak yang POWER je , sebab yang tu ringan , yang biasa berat
- Pompuan , kalau tukar tayar boleh , tapi TAK LARAT
- Pompuan , kalau nak angkat handbrake kemain lagi , sampai berketakketukketak bunyinya , tapi time nak turunkan , sampai esok tak turunturun
- Pompuan , orang hon sikit dah nangisnangis
Apa dia ingat semua pompuan tu JELLY ke ? Alahai , sekarang ni zaman SUPERGIRLlah ! Jangan pandang kami sebelah mata , hanya kerana kami girl ! Malemale skrang ni pun banyak yang nyahnyah , nak cakapcakap pompuan sotong pulak
grrr = =''
![]() |
| ZIPP..! |
Tapi papepun , cer + ramah 5 jam tu mewujudkan kesayuan yang tak boleh blah !
Semuanya KEBOREDAN !
Alahailah NASIB .
Fuhh /=,=\
Pastu ke kampung Jieha , ontheway nak balik ke Rembau , adik Jieha yang last cakap , NahayuNahayu , tolong bukakkan roti ni ?
REACTION : Jieha n others *termasuk aku , terbahaksssbahaksss , tapi taklama kemudian , mak Jieha marah adik dia ,Dia cakap tak sopan .
P/S * Bukan aku suruh acik Syukri tu ZIPP mulut dia , aku cuma harap dia ZIPP kan kesinisannya, keprejudissannya terhadap GIRL . ;DDD

Comments
Post a Comment