Cer + Ramah = Ceramah aka Bebelling

Hari ni , Aku n Jieha pergi Tampin , kitorang nak amik license , 

Firstfirst , di Subuh yang syahdu , aku dah kena kejot bangun pagipagi , sebab dah janji dengan Jieha kitorang meetmeet pukol 7 setengah am . Dengan mata yang kuyu , tapi berbekalkan semangat yang berbarabara , aku mandi dalam dingin subuh ~       (T-T)


Itu takde hal sangatlah , takpe , demiuntuk *BM salah,  bendaalah ni , sungguh aku RELA ~  ;p


Dekat situ *tempat amik lesen (nama tmpat tak hengat)

Lepas daftar , ktorang pun masuklah kat satu room ni , nama eh BILIK HIJAU , Aww , dah macam GREENHOUSE bunyi eh . 

Nama encik Pembebelling tu , EN . Syukri . Banyak angin betul aku masa dengaq cakapcakap dia , 
Sikidsikid dia sebut , pompuan lembik , pompuan tak larat , pompuan takde kuasa .     
Arggghhh!! Bengang gua


  • Pompuan kalau guna stereng , nak yang POWER je , sebab yang tu ringan , yang biasa berat 
  • Pompuan , kalau tukar tayar boleh , tapi TAK LARAT
  • Pompuan , kalau nak angkat handbrake kemain lagi , sampai berketakketukketak bunyinya , tapi  time nak turunkan , sampai esok tak turunturun
  • Pompuan , orang hon sikit dah nangisnangis
Apa dia ingat semua pompuan tu JELLY ke ? Alahai , sekarang ni zaman SUPERGIRLlah ! Jangan pandang kami sebelah mata , hanya kerana kami girl !    Malemale skrang ni pun banyak yang nyahnyah , nak cakapcakap pompuan sotong pulak 
grrr = =''

ZIPP..! 



Tapi papepun , cer + ramah 5 jam tu mewujudkan kesayuan yang tak boleh blah ! 
Semuanya KEBOREDAN ! 
 Alahailah NASIB .  
Fuhh /=,=\
 
Pastu ke kampung Jieha , ontheway nak balik ke Rembau , adik Jieha yang last cakap , NahayuNahayu , tolong bukakkan roti ni ?
REACTION : Jieha n others *termasuk aku , terbahaksssbahaksss , tapi taklama kemudian , mak Jieha marah adik dia ,Dia cakap tak sopan .



P/S * Bukan aku suruh acik Syukri tu ZIPP mulut dia , aku cuma harap dia ZIPP kan kesinisannya, keprejudissannya  terhadap GIRL . ;DDD

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0