CONTEST BLOGKU MENAWAN KALBU BY ASKAR PINK & AMALINA.
Ahha ! Ni aku ada join contest , First time join , exited nak mati , Heeehehhee , Hope menang la , Hadiah boleh tahan :D .
p/s : Aku orang baru , kalau belog tak menawan , sorilah yee :)
![]() |
| askarr |
RULES :
- WAJIB follow blog ASKAR PINK dan AMALINA LAND. Just click button JOIN THIS SITE.
- LIKE PAGE ASKAR PINK dan BLOG AMALINA LAND.
- Warganegara Malaysia.
- Tidak kira jantina, tapi hanya LELAKI dan PEREMPUAN.
- Letak tajuk contest : CONTEST BLOGKU MENAWAN KALBU BY ASKAR PINK & AMALINA.
- Buat simple entry about this contest and letak banner kat atas tu.Pastikan banner tu di-linkkan di blog AMALINA LAND (Jika anda dari blog AMALINA LAND) dan ASKAR PINK (Jika anda dari blogASKAR PINK).
- Tag sekurang-kurang 2 orang, tapi lagi ramai lagi bagus. Pastikan mereka tahu mereka di-tag :)
- Lepas dah buat semua tu, publish entry berkenaan dan letakkan link contest tu di ruangan komen. Kalau dari blog AMALINA LAND, letak link contest di blog AMALINA LAND. Kalau dari ASKAR PINK, letak link contest di ASKAR PINK.
- Contest akan terbatal sekiranya kurang 20 penyertaan.
PRIZE

THIRD PRIZE: RM10 TOPUP (Maxis, Digi, Celcom) *Kalau taknak topup, bank-in pun boleh tapi hanya BANK ISLAM sebab tu je bank yang ada kat kawasan rumah kami, haha.
PEMILIHAN
- Blog yang simple dan tidak lambat loading.
- Blog yang tidak mempunyai banyak widget-widget yang mengarut dan susunan widget yang kemas.
- Owner blog yang mesra dan ceria like we all, haha.
- Header yang membuatkan kami boleh tertawan.
- Blog yang kreatf design.
TAGGED :


Comments
Post a Comment