CONTEST BLOGKU MENAWAN KALBU BY ASKAR PINK & AMALINA.

Ahha ! Ni aku ada join contest , First time join , exited nak mati , Heeehehhee , Hope menang la , Hadiah boleh tahan :D .
p/s : Aku orang baru , kalau belog tak menawan , sorilah yee :) 

askarr
RULES :
  • LIKE PAGE ASKAR PINK dan BLOG AMALINA LAND. 
          - PAGE ASKAR PINK                                                                                            - AMALINA LAND just click button LIKE di atas widget follower.
  • Warganegara Malaysia.
  • Tidak kira jantina, tapi hanya LELAKI dan PEREMPUAN.
  • Letak tajuk contest : CONTEST BLOGKU MENAWAN KALBU BY ASKAR PINK & AMALINA.
  • Tag sekurang-kurang 2 orang, tapi lagi ramai lagi bagus. Pastikan mereka tahu mereka di-tag :)
  • Lepas dah buat semua tu, publish entry berkenaan dan letakkan link contest tu di ruangan komen. Kalau dari blog AMALINA LAND, letak link contest di blog AMALINA LAND. Kalau dari ASKAR PINK, letak link contest di ASKAR PINK.
  • Contest akan terbatal sekiranya kurang 20 penyertaan.

PRIZE



 FIRST PRIZE : RM30 TOPUP (Maxis, Digi, Celcom)
 SECOND PRIZE : RM20 TOPUP (Maxis, Digi, Celcom)                   



 THIRD PRIZE: RM10 TOPUP (Maxis, Digi, Celcom) *Kalau taknak topup, bank-in pun boleh tapi hanya BANK ISLAM sebab tu je bank yang ada kat kawasan rumah kami, haha.



 SAGU HATI (2 PEMENANG) : Header, post footer, doodle or tab menu. (Based on your request).

PEMILIHAN 

  • Blog yang simple dan tidak lambat loading.
  • Blog yang tidak mempunyai banyak widget-widget yang mengarut dan susunan widget yang kemas.
  • Owner blog yang mesra dan ceria like we all, haha.
  • Header yang membuatkan kami boleh tertawan.
  • Blog yang kreatf design.


TAGGED :






Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0