diRABA ? Ya Allah
Hahha , Tajuk tak boleh blah !
NAK dijadikan cerita , tadi masa Add Maths , Yaya aka Lieya buat perkara di atas
Yaya : Eh , kau punya lengan , Bestlah . CONSTANT TEMPERATURE macam kau !
Yuyu : Ehehe (muka tak menahan)
Yaya : masih lagi memicit2 lengan Yuyu , Hahah , takde keje sungguh
Out of the blue , Azi tegur Yaya , entah apa ditegurnya aku tak ingat , Tapi Yaya buat derk je , Kasihan saia
Tak lama kemudian , my wife TEAH datang , dia offer kat kitorang semua nak isikan air botol ke tak , Kitorang bagi kerjasama yang baik punya , SATU meja suruh Teah n Dayah isi air kitorang. Yang tak boleh blahnya time ni
Teah : Amboi2 , banyaknya ! Nak upah
Response : Yaya : Nak kasi kau ape ha ?
aZI : Aku skali tau
Yuyu : Hadiah dia tunggu lah malam karang ye DARL ^~^
Selepas dengar ayat aku , diorang , Karish , Azi , Yaya, Wana gelakgelak sambil buat muka geligeli . Aku pun buat lah muka blurr
Pengajarannya di sini , Korang yang otak biru pikir lain lain , Otak aku suci jeee :DD
YAYA : eh , NAHAYU , kenapa TIBATIBA panas ni ?
YUYU : eh , alamak ^-*
NAK dijadikan cerita , tadi masa Add Maths , Yaya aka Lieya buat perkara di atas
Yaya : Eh , kau punya lengan , Bestlah . CONSTANT TEMPERATURE macam kau !
Yuyu : Ehehe (muka tak menahan)
Yaya : masih lagi memicit2 lengan Yuyu , Hahah , takde keje sungguh
Out of the blue , Azi tegur Yaya , entah apa ditegurnya aku tak ingat , Tapi Yaya buat derk je , Kasihan saia
Tak lama kemudian , my wife TEAH datang , dia offer kat kitorang semua nak isikan air botol ke tak , Kitorang bagi kerjasama yang baik punya , SATU meja suruh Teah n Dayah isi air kitorang. Yang tak boleh blahnya time ni
Teah : Amboi2 , banyaknya ! Nak upah
Response : Yaya : Nak kasi kau ape ha ?
aZI : Aku skali tau
Yuyu : Hadiah dia tunggu lah malam karang ye DARL ^~^
Selepas dengar ayat aku , diorang , Karish , Azi , Yaya, Wana gelakgelak sambil buat muka geligeli . Aku pun buat lah muka blurr
![]() |
| ni lah deh , the GIRL YAYA , Hahha , aku rompak dari FB dia , SORRY |
Pengajarannya di sini , Korang yang otak biru pikir lain lain , Otak aku suci jeee :DD
YAYA : eh , NAHAYU , kenapa TIBATIBA panas ni ?
YUYU : eh , alamak ^-*

Comments
Post a Comment