Eii , gelinya tengok !
Urrggh , masalah SOSIAL zaman sekarang . Merata . Menjadijadi . Berleluasa . Aku tengok pun naik jelek ,
Ni hah kisah ontheway nak balik skolah . . .
Aku , Karishma selalu balik skolah togedergeder . Kitorangkan geng JALAN KAKI time balik sekolah . Hahaha . Gaya hidup sihat : )
Dah hari ketiga kott , aku n Keshma asyik jalan kat belakang satu kapel yang menjelikkan kitorang , buat mata berbulu , n paling teruk , rasa macam nak MUNTAH HIJAU .
Hari first :
Kitorang jalan cam biasa . Tibatiba ada pompuan ni (dak pom 4 gak) lari kat depan kitorang sambil tarik BF dia kott , dah tu . Setat dari tulah diorang walkwalk kat depan kitorang . From pandangan kami , pompuan tu kejapkejap geselgesel ngan laki tu , kejapkejap pukulpukulmanja , kejapkejap macammacam lagi la .
Hari second :
Intro camne diorang terrrrkedepan kitorang lebih kurang lha , Tapi cerita harini lagi hangat , Aku tak perasan , tapi Karish yang perasan . Dia kate dak pompuan tu pegang laki tu punya ********* (jgn kira huruf , dah disalahkan) . HAMBOII , kat public pun sempat gak nak buat tak boleh blah . Boleh kate tu dalam area luar skolah sikid jee .
Hari third :
Budak pompuan tu masih tegedikgedik ngan budak lelaki tu , Err tapi siyes aku n karish nak cakap , nampak sangat BUDAK POMPUAN tu SHIOK SENDIRRRI ! ahaahhaa , dak laki tu biasabiasa je , dak pompuan tu pulak OVVERR . (mcam aku cakap tadi , itulah yg kitorang nmpk , kat tmpat lain tak taula , )
Ahha ! . Ni nak selit jugak citer sikid . Kes budak bercium kat busstop . Err . YUkss . Kes salamsalam cium tangan , hape korang ingat molek sangat ke tu ?
Ni hah kisah ontheway nak balik skolah . . .
Aku , Karishma selalu balik skolah togedergeder . Kitorangkan geng JALAN KAKI time balik sekolah . Hahaha . Gaya hidup sihat : )
Dah hari ketiga kott , aku n Keshma asyik jalan kat belakang satu kapel yang menjelikkan kitorang , buat mata berbulu , n paling teruk , rasa macam nak MUNTAH HIJAU .
Hari first :
Kitorang jalan cam biasa . Tibatiba ada pompuan ni (dak pom 4 gak) lari kat depan kitorang sambil tarik BF dia kott , dah tu . Setat dari tulah diorang walkwalk kat depan kitorang . From pandangan kami , pompuan tu kejapkejap geselgesel ngan laki tu , kejapkejap pukulpukulmanja , kejapkejap macammacam lagi la .
Hari second :
Intro camne diorang terrrrkedepan kitorang lebih kurang lha , Tapi cerita harini lagi hangat , Aku tak perasan , tapi Karish yang perasan . Dia kate dak pompuan tu pegang laki tu punya ********* (jgn kira huruf , dah disalahkan) . HAMBOII , kat public pun sempat gak nak buat tak boleh blah . Boleh kate tu dalam area luar skolah sikid jee .
Hari third :
Budak pompuan tu masih tegedikgedik ngan budak lelaki tu , Err tapi siyes aku n karish nak cakap , nampak sangat BUDAK POMPUAN tu SHIOK SENDIRRRI ! ahaahhaa , dak laki tu biasabiasa je , dak pompuan tu pulak OVVERR . (mcam aku cakap tadi , itulah yg kitorang nmpk , kat tmpat lain tak taula , )
Ahha ! . Ni nak selit jugak citer sikid . Kes budak bercium kat busstop . Err . YUkss . Kes salamsalam cium tangan , hape korang ingat molek sangat ke tu ?
P/s : Cehceh , cakap macam aku baik sangat jee , Err , memang aku baik pun , bidang ni aku tak terlibat ea , SORI SIKID wekkkk ! :p

Comments
Post a Comment