FEVER ;P

Tak lama lagi , nak exam end of the year dah , rasanya dah malas lah nak cakap banyakbanyak lagi . online pun sudah malas lah ,

Dalam otak skrang ni dah macam puzzle (yang bersepah) dah , peninggg ,  @_@

Baik aku gi study , (cam GOODGOOD je ) ;p 

Tadi pun cikgu ****** dah targetkan 4Utarid semuanya dapat A+ , so , kenalah dapat A+ , Takkan kelas Sains tak dapat A+ Maths ? Takde kelas lah  ,

Ayat cikgu tu memang makan luar , sentapp jiwa raga kami , Hahah , Yeyey je . tapi ayat tu  jadi pembakar semangat untuk kami *especially aku n karishma .     grrr ''^^

Kali ni aku nak mintak maap dengan sesapa yg pernah terasa dengan aku , bengang dengan aku , makan dalam dengan aku , tacink dengan aku . *esp cikgu d URESS .     ~_~

walaupun raya dah lepas , tapi mintak maaf boleh kan  ? Xde dosanya kan ? Nak konfirmkan nnti aku tanyalah Ustazah ********



p/s : Walaupun nampak macam mood tengah baik , Tapi aku still bengang dengan I + A , Kejadahnya , semalam cakap datang skolah tapi tak datang . Bengang gua sih .

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0