FEVER ;P
Tak lama lagi , nak exam end of the year dah , rasanya dah malas lah nak cakap banyakbanyak lagi . online pun sudah malas lah ,
Tadi pun cikgu ****** dah targetkan 4Utarid semuanya dapat A+ , so , kenalah dapat A+ , Takkan kelas Sains tak dapat A+ Maths ? Takde kelas lah ,
Ayat cikgu tu memang makan luar , sentapp jiwa raga kami , Hahah , Yeyey je . tapi ayat tu jadi pembakar semangat untuk kami *especially aku n karishma . grrr ''^^
Kali ni aku nak mintak maap dengan sesapa yg pernah terasa dengan aku , bengang dengan aku , makan dalam dengan aku , tacink dengan aku . *esp cikgu d URESS . ~_~
walaupun raya dah lepas , tapi mintak maaf boleh kan ? Xde dosanya kan ? Nak konfirmkan nnti aku tanyalah Ustazah ********
p/s : Walaupun nampak macam mood tengah baik , Tapi aku still bengang dengan I + A , Kejadahnya , semalam cakap datang skolah tapi tak datang . Bengang gua sih .
Dalam otak skrang ni dah macam puzzle (yang bersepah) dah , peninggg , @_@
Baik aku gi study , (cam GOODGOOD je ) ;p
Tadi pun cikgu ****** dah targetkan 4Utarid semuanya dapat A+ , so , kenalah dapat A+ , Takkan kelas Sains tak dapat A+ Maths ? Takde kelas lah ,
Ayat cikgu tu memang makan luar , sentapp jiwa raga kami , Hahah , Yeyey je . tapi ayat tu jadi pembakar semangat untuk kami *especially aku n karishma . grrr ''^^
Kali ni aku nak mintak maap dengan sesapa yg pernah terasa dengan aku , bengang dengan aku , makan dalam dengan aku , tacink dengan aku . *esp cikgu d URESS . ~_~
walaupun raya dah lepas , tapi mintak maaf boleh kan ? Xde dosanya kan ? Nak konfirmkan nnti aku tanyalah Ustazah ********
p/s : Walaupun nampak macam mood tengah baik , Tapi aku still bengang dengan I + A , Kejadahnya , semalam cakap datang skolah tapi tak datang . Bengang gua sih .

Comments
Post a Comment