JOINING A GAME :D
SOALAN daripada YAYA aka LIEYA MN
1. Have you take a bath?
Not yet , sabar lah , Nak jawab mendelah ni hah 2. What is the brand of your laptop or computer that you're using just now?
ACER <3
3. Who do you love more? Friends or cousins? Why?
FRIENDS , bcoz diorang sntiasa dsamping gua , kalau diorang dah CIAO , mybe baru cousin dalam list 4. Single or taken?
SINGLE <3 is SIMPLE , COUPLE is DUMB TROUBLE
5. Which one is the best, Facebook or Blogger? Why?
BLOGGER , bcoz gua takyah nak pikir sangat pasal CHATCHAT bagai , lagisatu , dalam BLOGGER , lagi SYOKK kalau nak kutoking people , boleh buat karangan pun !
6. Which one are you closed to? Parents or siblings? Why?
Hmmm , parents kodd , Pencinta wane merah adalah CIK JEALOUS yee , so , gua tak rapat sangat dengan siblings gua sebab gua selalu tak puas hati dgn deorg
7. Who I am to you?
Just a friend , sometimes +gedikkkkkkss , but masih boleh diterima
8. What is your favorite stuff?
FOOD , :D yuummyy , marvelouuss beyhh
9. Which one would you choose? McDonald or Pizza Hut?
MC d' sebab PIZZA HUT tak bestt !
10. Who do you admire?
BILL GATE , nak jadi lebih kaya dari dia , KAHKAHKAH , materialistik ! Tat's me !
11. Boyfriend or bestfriend? Why?
Bestfriend , Heyhey , gua mne ada boyf , waduhh ,
Umatt yang gua tagg ,
nisha mira laila blog sampah uda piqah amir budak kecil zieka faizah joeyzulfa
Kepada sesape yang tertagg , jawab jelah ye dengan HATI YANG TERBUKA . NO HARM :)



Comments
Post a Comment