JOINING A GAME :D




SOALAN daripada YAYA aka LIEYA MN 


1. Have you take a bath?
Not yet , sabar lah , Nak jawab mendelah ni hah 2. What is the brand of your laptop or computer that you're using just now?
ACER  <3
3. Who do you love more? Friends or cousins? Why?

FRIENDS , bcoz diorang sntiasa dsamping gua , kalau diorang dah CIAO , mybe baru cousin dalam list 4. Single or taken?
SINGLE <3 is SIMPLE , COUPLE is DUMB TROUBLE
5. Which one is the best, Facebook or Blogger? Why?

BLOGGER , bcoz gua takyah nak pikir sangat pasal CHATCHAT bagai , lagisatu , dalam BLOGGER , lagi SYOKK kalau nak kutoking people , boleh buat karangan pun !
6. Which one are you closed to? Parents or siblings? Why?

Hmmm , parents kodd , Pencinta wane merah adalah CIK JEALOUS yee , so , gua tak rapat sangat dengan siblings gua sebab gua selalu tak puas hati dgn deorg
7. Who I am to you?

Just a friend , sometimes +gedikkkkkkss , but masih boleh diterima 
8. What is your favorite stuff?
FOOD , :D yuummyy , marvelouuss beyhh
9. Which one would you choose? McDonald or Pizza Hut?

MC d' sebab PIZZA HUT tak bestt !
10. Who do you admire?

BILL GATE , nak jadi lebih kaya dari dia , KAHKAHKAH , materialistik ! Tat's me !
11. Boyfriend or bestfriend? Why?

Bestfriend , Heyhey , gua mne ada boyf , waduhh , 


Umatt yang gua tagg ,
nisha mira laila blog sampah uda piqah amir budak kecil zieka faizah joeyzulfa


Kepada sesape yang tertagg , jawab jelah ye dengan HATI YANG TERBUKA . NO HARM :) 

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0