Handwash ? Adoiyyaii ,

Ni kes washing machine buat hal la ni , kreeek kreeek bunyi dia , kena lah hantar kat acik pomen , Takpasalpasal . ;!

*nak jee soh ibu hantar mendelah tu hantar gi DOBI , tapi kalau aku sebut je kang , mulalah BEBELLING berkajangkajang . 

Dalam kes ni , smentara nak menunggu acik pomen tu siap repair , kena lah basuh guna tangan dulu , kalau tak basuh , penuhlah bakul baju yang WANGI ~ Hahaha 

TAPI MEMANG PENUH PUN ~ garagara kerajinan melampau .  errrr , grrr ''^^

Dahtu nak buat camno , dah aku memang rajin tahap gaban , Heheheh 

Tapi bila dah sampai tahap koleksi baju dah macam gunung Everest , oke FINE , aku mengalah , :3 


Berbekalkan : 
  • Semangat yang wajar 
  • Jiwa yang kental
  • Sabun DAIA - lemon 
  • berus 
  • dan diri sndiri 


Bermulalah tugas 

Senang nak cer la , baru setat je dah terpercikpercik seluruh tempat (mata aku tak terkecuali) . Jiwa raga sudah amukk ! Omaigood ! 

Lepas beberapa jam (3 jam kodd) , siap lah basuh 25 helai baju *takdelah lama sangat sbenar eh , Tapi selangseli tengok citer Cinta Elysa, Edisi Khas + Jiwa Lara . Terima kasih TV3 <3 


ps : Sumpah aku cakap tak bestt ! Acik pomen , cepat la pulangkan washing machine kitorang balik !! Uwaaa >,< 

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0