Handwash ? Adoiyyaii ,
Ni kes washing machine buat hal la ni , kreeek kreeek bunyi dia , kena lah hantar kat acik pomen , Takpasalpasal . ;!
Lepas beberapa jam (3 jam kodd) , siap lah basuh 25 helai baju *takdelah lama sangat sbenar eh , Tapi selangseli tengok citer Cinta Elysa, Edisi Khas + Jiwa Lara . Terima kasih TV3 <3
ps : Sumpah aku cakap tak bestt ! Acik pomen , cepat la pulangkan washing machine kitorang balik !! Uwaaa >,<
*nak jee soh ibu hantar mendelah tu hantar gi DOBI , tapi kalau aku sebut je kang , mulalah BEBELLING berkajangkajang .
Dalam kes ni , smentara nak menunggu acik pomen tu siap repair , kena lah basuh guna tangan dulu , kalau tak basuh , penuhlah bakul baju yang WANGI ~ Hahaha
TAPI MEMANG PENUH PUN ~ garagara kerajinan melampau . errrr , grrr ''^^
Dahtu nak buat camno , dah aku memang rajin tahap gaban , Heheheh
Tapi bila dah sampai tahap koleksi baju dah macam gunung Everest , oke FINE , aku mengalah , :3
Berbekalkan :
- Semangat yang wajar
- Jiwa yang kental
- Sabun DAIA - lemon
- berus
- dan diri sndiri
Bermulalah tugas
Senang nak cer la , baru setat je dah terpercikpercik seluruh tempat (mata aku tak terkecuali) . Jiwa raga sudah amukk ! Omaigood !
ps : Sumpah aku cakap tak bestt ! Acik pomen , cepat la pulangkan washing machine kitorang balik !! Uwaaa >,<

Comments
Post a Comment