Aku ke tu ?

Hari ni entah  hari keberapa pekse , aku pun tak tau . Tapi ni bukan pasal pekse , tapi pasal hari ni lahh , NGOKK !

Tadi kitorang ada buat discussion sikid  , err . . . more to gosiipping a.k.a sharing infrmation ;D with Lieya MN , Nisha RB , Wana MT , Karish , n Azii
Macammacam topik , daripada halhal exam saaaaamppaaaaiii  . . . err *private ;D
Tapi ada 1 topik ni yang buat aku err . . terpana (betul ke perkataan tu ? Hentam jelah labu.. )

MNY : Aku taon depan da tanak active lagi dahh . STUDY lagi important , 
RESPOND : yg lain diam joo 
MNY : Pegi campingcamping ni penatt derr , cam aritu camping 6 hari , balik terus demam . 
Yaya : Aku rasa kau sebona ehh rindu katt family kaulahh ,
MNY : Manede ! 
Nisha : Aahkan . 
Yaya : Nahayu , aku rasa kau sendiri pun tak tau sape yang kau sayang , maybe kau kate kau tak kesah , tapi sebona eh kau kesahkan diorang . Mesti ada secebis dalam hati kau . 
MNY : terkedu ;# 

PERSOALAN yang bermain di minda : BETUL KE AKU CAMTUUU ? takkanlah kodd .


*******

Time paper SIVIK , tadi kemain susah , almaklumlah , PSK , paling susah tuu *ahahaha ;D berpeluhpeluh den jawabb , gigilgigigl tangan denn ;d


*******

Ni siang tadi lahh ni  . Kat skoooll .
ACTIVE GAK aku kan ? *AURA POYO

GEMBIRA sebab : 
Chemistry paper I : 36/50
BM : 76 % *soalan tough bhaii 
SEJJ : A 

 *THINKQUESTT 

p/s : SEDIH , GEMBIRA , bercampurbaur ;DD

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0