Aku ke tu ?
Hari ni entah hari keberapa pekse , aku pun tak tau . Tapi ni bukan pasal pekse , tapi pasal hari ni lahh , NGOKK !
Tadi kitorang ada buat discussion sikid , err . . . more to gosiipping a.k.a sharing infrmation ;D with Lieya MN , Nisha RB , Wana MT , Karish , n Azii
Macammacam topik , daripada halhal exam saaaaamppaaaaiii . . . err *private ;D
Tapi ada 1 topik ni yang buat aku err . . terpana (betul ke perkataan tu ? Hentam jelah labu.. )
PERSOALAN yang bermain di minda : BETUL KE AKU CAMTUUU ? takkanlah kodd .
*******
Time paper SIVIK , tadi kemain susah , almaklumlah , PSK , paling susah tuu *ahahaha ;D berpeluhpeluh den jawabb , gigilgigigl tangan denn ;d
Ni siang tadi lahh ni . Kat skoooll .
Tadi kitorang ada buat discussion sikid , err . . . more to gosiipping a.k.a sharing infrmation ;D with Lieya MN , Nisha RB , Wana MT , Karish , n Azii
Macammacam topik , daripada halhal exam saaaaamppaaaaiii . . . err *private ;D
Tapi ada 1 topik ni yang buat aku err . . terpana (betul ke perkataan tu ? Hentam jelah labu.. )
MNY : Aku taon depan da tanak active lagi dahh . STUDY lagi important ,
RESPOND : yg lain diam joo
MNY : Pegi campingcamping ni penatt derr , cam aritu camping 6 hari , balik terus demam .
Yaya : Aku rasa kau sebona ehh rindu katt family kaulahh ,
MNY : Manede !
Nisha : Aahkan .
Yaya : Nahayu , aku rasa kau sendiri pun tak tau sape yang kau sayang , maybe kau kate kau tak kesah , tapi sebona eh kau kesahkan diorang . Mesti ada secebis dalam hati kau .
MNY : terkedu ;#
PERSOALAN yang bermain di minda : BETUL KE AKU CAMTUUU ? takkanlah kodd .
*******
Time paper SIVIK , tadi kemain susah , almaklumlah , PSK , paling susah tuu *ahahaha ;D berpeluhpeluh den jawabb , gigilgigigl tangan denn ;d
*******
Ni siang tadi lahh ni . Kat skoooll .
![]() |
| ACTIVE GAK aku kan ? *AURA POYO |
GEMBIRA sebab :
Chemistry paper I : 36/50
BM : 76 % *soalan tough bhaii
SEJJ : A
*THINKQUESTT
p/s : SEDIH , GEMBIRA , bercampurbaur ;DD



Comments
Post a Comment