Anak versus Bapak !
Hahha , bunyi macam ada perang kuali je kan kat umah den ? Mana ada aihh . Ni pasal BOLAre lanii .. Sukan SEA 2011 !
Umum mengetahui bahawa semalam kan final bola sepak , INDONESIA versus MALAYSIA . So , ayah aku sokong INDON , den sokong MALAYSIA . *pertama kali aku memwatch perlawanan bola sepakksss ni , Tu pun lepas adik aku yeye jee pomote bolare nihh .
Ayat feveret ayah aku ,
"Patut bagi sorang satu bola , bia diorang tak berebut . "
"Diorang dah kena bayar tu "
"Cisss , baik gantikan dengan ayah jeee ! ****** "
PEMAIN FEVERET ayah aku pulak yang pakai jersi 25 ! BONAI !
Yang seder feveret . PATRICH ngan OKTO .
tak tekecuali MEIGA tu walaupon dia tak dapat tgkap bola masa PENALTI.
Tapi aku paling salute dengan Khairul Fahmi Che Mat *kalau eja nama dia salah . LANTAKLAH ;DD
Kalau takde Fahmi tu , mau kalah Malaysia .. sebab asik kena attack dengan pemain feveret ayah den : BONAI
Hahhha , papepom , MALAYSIA dah menang . 5-4 . N . . . rumah aku dah kecoh semalam . : PENUH DENGAN EMOSI ! *mostly emosi AMOKK !
Mak aku yeye berharap NAJIB umum harini public HOLIDAYY . nak gaji DOUBLE lahh tuu *macam den tak tau (workaholic ! )
![]() | |
| macam bagos kan ? *nyampah pon adaaa =='' |
ps : Ada budak tu tanak mesej dengan aku lagii . Takpolahh ,, den tak heran ;D PEACE NO WAR

Comments
Post a Comment