E.X.P.E.R.I.E.N.C.E versus M.O.N.E.Y
Nak pandai sesuatu mesti mulakan dengan bertatihkan ? Jatuhbangun then success , betul tak ? Hahaha . Apemenda lah aku kerepek ni ? Kah3 , *mane ada aku buat kerepek ! aku ckp bnda betollahh >.< wekkk ;p = INTRO yang macam bagoosss , kan ?
Back to topic = E.X.P.E.R.I.E.N.C.E versus M.O.N.E.Y , aku nak something ni , tak peduli lah kau , kau ,kau suka ke takk . *.*
Aku kan baru je dapat L , jd masih dalam mood exited nak guna moto *bak kate ayah akuu
Hahha , masa bnda ni jadi , baru hari ke - 2 aku guna moto tuu taww . . Puaslah aku rayaurayau ke manamana jee , cakap dengan makayah poii rumahh KEDAII jee , tapi sampaii kat PASARAYA ZEMART lak ;/ kih4 . memang anak derhakka
Itu cerita hari first , hari second lain pulakk cito eh , hihihh .
Pepagi buta lagi aku dah di koll oleh IMA , dia soh datang umah dia , dgn belomm m**** lagi bagaii , hadoii ;/
Konon ehh pegi umah IMA jee . tuptup , kitorang pegi sekola *anta bku tekss , pegi umah ckgu faezah *pinjam NOVELL 566 HARI MENCARI CINTA - BEST gilaaaaaa ! Baca skalii tak puass , *tapi cikgu LIZA dah amikk pagi tadi , pegi umah NENEK *takpasalpasal timbull soal scholarship , pastu pegii ZEMART *Aku n AZI n IMA appy keje part time kat situu - pokett ku kuyakk kena kaver baliikk , Pastu pegi CC *apelahh , kat umah ado tenet tanak guna -mengoyakkan pokett lagii ==''
dengan segala jenis CONFIDD lagii , aku balikk umahh , pastu tengok BELLA CALAMIDADESS , pergghh , takpasalpasal ayah panggiil 'Alongggg , tayar kempisss ! ' , semangat gugorr . jantong jatuhh . nak pengsan pon ada ! *overlak aii . ''^^
Ayah cakap cenggini : ___Pi tuka tayar sndiri , jangan soh ayah , nnti kena double ;D
me : OHNOO ! my fukett is kuyakk la faderr ''** = mgharap ayah paham ,
Ayah cakap cenggini : Camtu pi lahh sndirii . Moto tu jangan naik , tolakk jee
me : TOLAK ? @,@ Tak mungkin
Naseb bek maksu datanggg , uhuhuhu , my saviourrr <3 so maksu la yang settle kan . Aku terselamat sikidd lahh , sebabbbbb . . .
***still kena bayarrr RM 10 hinggit . *aku kan kedekoottt taik idong masinn ,
![]() | |||
| perghhh , mantapp la , malangnya , KAU BUKAN AKU PUNYA . kih3 |
p/s : Takde sapa nak simpati dengan aku ke hah ? ;3

Comments
Post a Comment