E.X.P.E.R.I.E.N.C.E versus M.O.N.E.Y

Nak pandai sesuatu mesti mulakan dengan bertatihkan ? Jatuhbangun then success , betul tak ? Hahaha . Apemenda lah aku kerepek ni ? Kah3 , *mane ada aku buat kerepek ! aku ckp bnda betollahh >.< wekkk ;p = INTRO yang macam bagoosss , kan ?

Back to topic = E.X.P.E.R.I.E.N.C.E  versus M.O.N.E.Y  , aku nak something ni , tak peduli lah kau , kau ,kau suka ke takk . *.*

Aku kan baru je dapat L , jd masih dalam mood exited nak guna moto *bak kate ayah akuu 
Hahha , masa bnda ni jadi , baru hari ke - 2 aku guna moto tuu taww . . Puaslah aku rayaurayau ke manamana jee , cakap dengan makayah poii rumahh KEDAII jee , tapi sampaii kat PASARAYA ZEMART lak ;/ kih4 . memang anak derhakka 

Itu cerita hari first , hari second lain pulakk cito eh , hihihh . 

Pepagi buta lagi aku dah di koll oleh IMA , dia soh datang umah dia , dgn belomm m**** lagi bagaii , hadoii ;/ 

Konon ehh pegi umah IMA jee . tuptup , kitorang pegi sekola *anta bku tekss , pegi umah ckgu faezah *pinjam NOVELL 566 HARI MENCARI CINTA - BEST gilaaaaaa ! Baca skalii tak puass , *tapi cikgu LIZA dah amikk pagi tadi , pegi umah NENEK *takpasalpasal timbull soal scholarship , pastu pegii ZEMART *Aku n AZI n IMA appy keje part time kat situu - pokett ku kuyakk kena kaver baliikk , Pastu pegi CC *apelahh , kat umah ado tenet tanak guna -mengoyakkan pokett lagii =='' 

dengan segala jenis CONFIDD lagii , aku balikk umahh , pastu tengok BELLA CALAMIDADESS , pergghh , takpasalpasal ayah panggiil 'Alongggg , tayar kempisss ! ' , semangat gugorr . jantong jatuhh . nak pengsan pon ada ! *overlak aii . ''^^

Ayah cakap cenggini : ___Pi tuka tayar sndiri , jangan soh ayah , nnti kena double ;D 
me : OHNOO ! my fukett is kuyakk la faderr ''** = mgharap ayah paham , 
Ayah cakap cenggini : Camtu pi lahh sndirii . Moto tu jangan naik , tolakk jee 
me : TOLAK ? @,@ Tak mungkin 

Naseb bek maksu datanggg , uhuhuhu , my saviourrr <3 so maksu la yang settle kan . Aku terselamat sikidd lahh , sebabbbbb . . . 
***still kena bayarrr RM 10 hinggit . *aku kan kedekoottt taik idong masinn , 
perghhh , mantapp la , malangnya , KAU BUKAN AKU PUNYA . kih3 


p/s : Takde sapa nak simpati dengan aku ke hah ? ;3

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0