R.E.M.A.J.A n L.O.V.E

Hahha , tajokk tak bolehh blahh , sesapa yang kenal aku mesti dah berkerutkerut @ tersenyumsenyum pikir aku dah berubah , Sorilahh , aku tetap aku <3 


Ni pasal karenah remaja zaman sekarang , especially orang yang aku kenal . 
Dalam menongkah arus keremajaan , remaja terkapai-kapai mencari identiti masing-masing . Kebanyakkan daripada mereka terjebak dalam kancah L.O.V.E ,  <----FACTS

 ayat bia gramatis , hidup bia gratis , jiwa bia puitis ;D 
Ada macammacam kisah , macammacam ragam , macammacam fiill lah R.E.M.A.J.A zaman sekarang , couplecouple dah jadi satu kebiasaan . 

Apa bangangnya korang ni ? 
Tak abis skolah lagi dah berkapelkapel , makanpakai pon makbapak tanggung lagi , BUAT MALUU JEE , lepass tu bangga jee tayang IN A RELATIONSHIP WITH... unknown . Tak lama lepastu , post bendabenda sedihpedih , konon ada masalahlah apemendenyalahh lagii , PUIHH ;d 

Kisah 1 : Ada lelaki tuu ajak pompuan tu buatt ''ehemehem'' , 18 SX . pahampaham jelahh , Nasib bek pompuan tu tolakk . Saya mensalute anda !


Kisah 2 : Pompuan +  Lelaki saling merabaraba , c.i.u.m kat depan publicc , Tanak jaga diri tu pon takyah la nak tayang kat orang lain yang korang tu S.A.N,G,A,P , bangang , bodoe


Kisah 3 : Kalau laki / pompuan  tu tak mesejj jee , ternantinanti , tertunggutunggu , mandi tak kenyang , tido tak basah , makan tak lena


Kisah 4 : Pompuan / laki tu mintak clash , tapi pihak 1 lagi tanak . *alasan yg nak clash tu = Nak fokuss studyy , okehh ape ? Tak payah la nak persoalkan macammacam .


Kisah 5 : Sebab sayang sangatsangat , sanggup buat ape sahaja . Si pihak lain merequest macammacam , kau pulak jadi pakturut *si lembuu jee , heyy , belom kawen lagi da tau nak menyusahkan org nilah tulah , Forget it ! Itu semua sampah


Kisah 6 : Ni pasal cintancintun budakbudak tak cukopp umo la nii . henfonn takdo pakai henfon org lenn , si jantan buat ayat dramatiss , si pompuan kononnye tanak layan . bluekkk ;p 


Aku rasa tu jelah kisahkisah yang dapat aku collect setakat ni . Bukan nak mengata , cuma tak suka . Amar makruf n Nahi Munkar kan ;D ,

TUNTASNYA , SINGLE is SIMPLE , COUPLE is TROUBLE . 

p/s : Rendang ayam tak jadi ibu tu terbayangbayang kat kelopakk mata aku , Hahha . L.A.P.A.R seyhh .

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0