happy new year lah sangat :P

Eii , banyak betollah sawang kat belogg aku ni . Dah macam sawang spider_man daaa . Kesiannya !

OK , sekarang ni , lagi stengah jam nak masok taon baru . Jantung dubdabdubdab jee bunyi , Almaklomlah , nxt year , I become spm candidate . #itu memang gerun 

Banyak bnda da jadi , sampai aku rasa , taon ni gila tak best ! #ececeh , cakap nak over jee . Sbona eh tak best sebab hobi terbaru aku buat benda nilah , bloogingg + facebooking , KLISE kan ?

Salah satu citer yang gak enak di halwa teliga aku pasal satu guard kat ZEMART ni . Tua tua sikid , tak gemok , jalan tempangtempang , SUMPAH perangai dia macam shit #bak kata KARISHMA . Hm . . semua orang tau , kebelakangan ni musim ujann . Okayy , slalunya , kalau sejuksejuk ni laki pikir apa ? #Aku malas nak cakap .

Okayy , orang yang tau pasaraya ZEMAT kat rembau ni mesti tau , dia ada tempat adiah tau , tempat dapat free gift . Aritu , mummy#nama gelaran ternampaklah jaga tu kat situ . Tiba2 dia macam kena pakinson , gelabahlah mami tu . Pastu dia panggil satu budah cina ni , soh tengok pacik tu .

Tak memasal , ada air yg terpancut kat muka laki tu , kena rambut sebagai . .Budak cina tu terus muntah2 . Wekk .

Senang nak acakap , yang dia macam pakinson tu sbona ehtengah kocokkocok #bak kata akak faezah
Eeeeyuu , nak pendekkan citer , pastu jaga tu pasang zip dia n blah buat muka innocent .

 #serius weyhh , citer ni buat aku terlupa berapa ringgit aku dah kira duwet  +__+    .  *malas nak citer banyak2 lagii .


::Taon ni , first time akuu ::
  1. blaja moto
  1. kerja secara formal 
  1. dapat DEG time exmination
  1. tamat dalam silat
  1. jadi pengawas
  1. kena buang pengawas
  1. tak sambot raya aji n korban
  1. rasa aku dah cukop pemalas gilaaa #tak sedar diri
  1. makan , minom , tido tak terator 
  1. berat melebihi 60kg #dasat kan ? 
  1. aku beli novel sendiri #semua eh best2 
  1. aku pegi midvalley
  1. aku kacau orang bedating 
fail test jpj
  1. _dan lain lain , tak ingatlah , banyak sangatlah first time _ 


AZAM aku tak banyak , 


Tapi yang paling top , 10 A+ & menanam sifat mahmudah dalam diri . AMIN 


Doain gua yaaa  -_- , tabah

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0