happy new year lah sangat :P
Eii , banyak betollah sawang kat belogg aku ni . Dah macam sawang spider_man daaa . Kesiannya !
OK , sekarang ni , lagi stengah jam nak masok taon baru . Jantung dubdabdubdab jee bunyi , Almaklomlah , nxt year , I become spm candidate . #itu memang gerun
Banyak bnda da jadi , sampai aku rasa , taon ni gila tak best ! #ececeh , cakap nak over jee . Sbona eh tak best sebab hobi terbaru aku buat benda nilah , bloogingg + facebooking , KLISE kan ?
Salah satu citer yang gak enak di halwa teliga aku pasal satu guard kat ZEMART ni . Tua tua sikid , tak gemok , jalan tempangtempang , SUMPAH perangai dia macam shit #bak kata KARISHMA . Hm . . semua orang tau , kebelakangan ni musim ujann . Okayy , slalunya , kalau sejuksejuk ni laki pikir apa ? #Aku malas nak cakap .
Okayy , orang yang tau pasaraya ZEMAT kat rembau ni mesti tau , dia ada tempat adiah tau , tempat dapat free gift . Aritu , mummy#nama gelaran ternampaklah jaga tu kat situ . Tiba2 dia macam kena pakinson , gelabahlah mami tu . Pastu dia panggil satu budah cina ni , soh tengok pacik tu .
Tak memasal , ada air yg terpancut kat muka laki tu , kena rambut sebagai . .Budak cina tu terus muntah2 . Wekk .
Senang nak acakap , yang dia macam pakinson tu sbona ehtengah kocokkocok #bak kata akak faezah
Eeeeyuu , nak pendekkan citer , pastu jaga tu pasang zip dia n blah buat muka innocent .
#serius weyhh , citer ni buat aku terlupa berapa ringgit aku dah kira duwet +__+ . *malas nak citer banyak2 lagii .
AZAM aku tak banyak ,
Tapi yang paling top , 10 A+ & menanam sifat mahmudah dalam diri . AMIN
Doain gua yaaa -_- , tabah
OK , sekarang ni , lagi stengah jam nak masok taon baru . Jantung dubdabdubdab jee bunyi , Almaklomlah , nxt year , I become spm candidate . #itu memang gerun
Banyak bnda da jadi , sampai aku rasa , taon ni gila tak best ! #ececeh , cakap nak over jee . Sbona eh tak best sebab hobi terbaru aku buat benda nilah , bloogingg + facebooking , KLISE kan ?
Salah satu citer yang gak enak di halwa teliga aku pasal satu guard kat ZEMART ni . Tua tua sikid , tak gemok , jalan tempangtempang , SUMPAH perangai dia macam shit #bak kata KARISHMA . Hm . . semua orang tau , kebelakangan ni musim ujann . Okayy , slalunya , kalau sejuksejuk ni laki pikir apa ? #Aku malas nak cakap .
Okayy , orang yang tau pasaraya ZEMAT kat rembau ni mesti tau , dia ada tempat adiah tau , tempat dapat free gift . Aritu , mummy#nama gelaran ternampaklah jaga tu kat situ . Tiba2 dia macam kena pakinson , gelabahlah mami tu . Pastu dia panggil satu budah cina ni , soh tengok pacik tu .
Tak memasal , ada air yg terpancut kat muka laki tu , kena rambut sebagai . .Budak cina tu terus muntah2 . Wekk .
Senang nak acakap , yang dia macam pakinson tu sbona ehtengah kocokkocok #bak kata akak faezah
Eeeeyuu , nak pendekkan citer , pastu jaga tu pasang zip dia n blah buat muka innocent .
#serius weyhh , citer ni buat aku terlupa berapa ringgit aku dah kira duwet +__+ . *malas nak citer banyak2 lagii .
::Taon ni , first time akuu ::
fail test jpj
- blaja moto
- kerja secara formal
- dapat DEG time exmination
- tamat dalam silat
- jadi pengawas
- kena buang pengawas
- tak sambot raya aji n korban
- rasa aku dah cukop pemalas gilaaa #tak sedar diri
- makan , minom , tido tak terator
- berat melebihi 60kg #dasat kan ?
- aku beli novel sendiri #semua eh best2
- aku pegi midvalley
- aku kacau orang bedating
- _dan lain lain , tak ingatlah , banyak sangatlah first time _
AZAM aku tak banyak ,
Tapi yang paling top , 10 A+ & menanam sifat mahmudah dalam diri . AMIN
Doain gua yaaa -_- , tabah

Comments
Post a Comment