Aku suka kelainan :)

Kelainan .

Aku memang sukaaaa sangat jadi lain daripada yang lain . Hehehe , memang terbukti bila ada orang cakap "Kau ni suka jadi peliklahhh . " Pelik tu lain lahh kan ? Apa-2 je lahh . 

The point is , sekarang ni aku pakai tudong labohh daa ~ Tu pon masa aku pakai tudong putihh sekolahh  laaa , tudong lain jangan harap ! Membazir duwet den ajoo haii nak beli tudong baru . 

Tu pon sbonar eh tak ikhlas sangat . Dah kena spotcheck baru nak insaff . Bweekk ! Tapi tak patot gak . Aku dah pakai tudong XXL pon nak tahan jugak ke hah ? Budak-2 lain yg tudong eh lagi pendek nampak bra-2 sumo eh tanak lak tahan ! Menyirappp ! Sajo lah den nak tayang kat orang tuuuu tudong laboh ni . Huh ! 

 Tapi ada dengar orang cakap , benda wajib ni tak kira ikhlas ke tak , kena bwat jugakk . Tak buat dosa  . 

Apalah den meraban macam ustazah dari UNIbersiti Al Azharr ni ? Choiyy . Meluat dengan diri sendiri >.< 


Back to topic . 
Paham satu benda ni , kat skolah menengah harian biasa , memang pelik kalau tetiba nampak ada budak pakai tudong labohh kan ? 


macam-2 komentarr den dongar hah . Dari ckgu lah , budak-2 lahh <cehh ! panggil diorang budak-2 ! Senior lahh sangat kan :P >



Kepelikkan yg aku ada dan aku sangaaat bangga :D
  • Tudong tak boleh nak centre langsong , elok-2 dah nak okeyy langsong jahannam .. #tangan den gatal bonaaa
  • Perangai mengalahkan budak yang paling bangang skalii . <perbandingan yg bestie den cakap>
  • Dalah camtu , kanak-2 ribena oberdose lak tuu , 
  • Pemalass . #kalau time antar bku kat skolahh , slalu eh den la yang berdiri sebab tak antarr 
  • Aku ada bini ! Hahakss , men-2 joo la haiii #Teah ku sayangg :P wekkk goli den dongar ehh 
  • Suka merepek-2 , #macam skrgglahh
  • Ada pulak cakap den heartlesss #lebih baik dari orang yang jiwangnesss 
  • BANYAK lagi sbenarrnya . Malas nak pk la pulakk :DD 


p/s : Tapi den memang pelikk pon . . . n I LOVE IT :D 

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0