Aku suka kelainan :)
Kelainan .
Aku memang sukaaaa sangat jadi lain daripada yang lain . Hehehe , memang terbukti bila ada orang cakap "Kau ni suka jadi peliklahhh . " Pelik tu lain lahh kan ? Apa-2 je lahh .
The point is , sekarang ni aku pakai tudong labohh daa ~ Tu pon masa aku pakai tudong putihh sekolahh laaa , tudong lain jangan harap ! Membazir duwet den ajoo haii nak beli tudong baru .
Tu pon sbonar eh tak ikhlas sangat .Dah kena spotcheck baru nak insaff .Bweekk ! Tapi tak patot gak . Aku dah pakai tudong XXL pon nak tahan jugak ke hah ?Budak-2 lain yg tudong eh lagi pendek nampak bra-2 sumo eh tanak lak tahan !Menyirappp ! Sajo lah den nak tayang kat orang tuuuu tudong laboh ni . Huh !
Tapi ada dengar orang cakap , benda wajib ni tak kira ikhlas ke tak , kena bwat jugakk . Tak buat dosa .
Apalah den meraban macam ustazah dari UNIbersiti Al Azharr ni ? Choiyy . Meluat dengan diri sendiri >.<
Back to topic .
Paham satu benda ni , kat skolah menengah harian biasa , memang pelik kalau tetiba nampak ada budak pakai tudong labohh kan ?
macam-2 komentarr den dongar hah . Dari ckgu lah , budak-2 lahh <cehh ! panggil diorang budak-2 !Senior lahh sangat kan:P >
Kepelikkan yg aku ada danaku sangaaat bangga:D
- Tudong tak boleh nak centre langsong , elok-2 dah nak okeyy langsong jahannam .. #tangan den gatal bonaaa .
- Perangai mengalahkan budak yang paling bangang skalii . <perbandingan yg bestie den cakap>
- Dalah camtu , kanak-2 ribena oberdose lak tuu ,
- Pemalass . #kalau time antar bku kat skolahh , slalu eh den la yang berdiri sebab tak antarr
- Aku ada bini ! Hahakss , men-2 joo la haiii #Teah ku sayangg :P wekkk goli den dongar ehh
- Suka merepek-2 , #macam skrgglahh
- Ada pulak cakap den heartlesss #lebih baik dari orang yang jiwangnesss
- BANYAK lagi sbenarrnya . Malas nak pk la pulakk :DD
p/s : Tapi den memang pelikk pon . . . n I LOVE IT :D

Comments
Post a Comment