Aku terharulah KAWAN ~
Okeyh , tak tau nak mula dari mana . Assalamualaikom dulu , Selamat pagi,petang,siang,sore,malam .
2 Januari 2012 .
Kejakunan aku pegi gim terserlah time ni . First time kodd .
Bayangkanlah , aku n maksu lalulalang je kat depan gim 1 Malaysia kat rembau tu . Ke hulu ke hilir , nak masok SEGAN . Siap berlakon tengah jawab phone lagi kat depan tu . Maklomlah , ramai sangat pacikpacik yang berketolketol kat situ . Tapi yang lagi segannya #diorang perasan kitorang emang nak pegi situ ::malu::
Masa tu kol 9 malam baru kitorang masok , Hehehe , tak payah bayar sebab masa pusat gim tu bukak pon tinggal sejam je lagi . Woahahah , save poket den . Bayarannya -DEWASA _rm3 , SEKOLAH_rm2 , time takda limit . Murah jee , tapi orang kede cam aku ni paham2 ajelah kan . Keh4
Okeh , intro yang panjang kan ?
Taukan mesin yang untok lari tu ? Aha , di sini semuanya bermula . Time exitedexited lari_lari , aku pandang orang sbelah tu tau , dia tekan satu button ni . Tak lama lepas tu dia blahh . Dengan semangat wira aku pon terai la . whattheheck ? kemain laju lagi , mulamula 7 point ape tah , bole kontrol lagi , makin lama makin laju pulak . Waaaaa ! Den tercampak ! #dalam sakitsakit tu , den pandang muka maksu den , dia buat muka shock je :O , bukan nak tolong ke apa .
Takdelah apa sangat kelukaan yg den dapat . [selain daripada dua_dua betis termelecorr , tangan calarbalar skid , OUCHH ! ]
Aku gitau bnda ni kat Kesma + Azi + Ima , diorang kemain lagi .
KESMA : Siap nak bubohkan minyak gamatAZI + IMA : nak sponsor bio-oil lagi , ecehceh
Ibu den pon takde camtu sangat , dia just cakap , pandai_pandai la kau jaga bnda tuu ~
Aku paham tu , dah besar kan , takkan nak mak bapak jagakan hal remehremeh camtu ?
TOUCHE :D
#A friend is one of the nicest things to have and one of the nicest things to be :D

Comments
Post a Comment