Terkenang , KERANAMU lOLIPop

LAmaaanyaa tak update blog ! :DD Dah takdaa idea la . Hehehe  .  Harini kat skolahh dok tercogok macam orang pandeyy  . cikgu masuk tapi tak semua mengajarr , sebab cuma ada 13 orang je time tu . Yang len pi kursus pengawass .

 Merepek punya merepek , terkeluar citer masa skolahh rendah dulu . . .

Cter time drjah 6 , masa ktorang pegi Tambun kat PERAK , Ktorang pegi rombongan skolahh ni kira adiah daripada skolahh sebb batch yang paling rmai dpt 5 a masa tu . #moodd mempoyok skett wlaupun bnda tu dah basii

Okee , part yang boleh belahhh nya ialahhh ,. masa first night ktorang kat dalam 1 hotel ni . . Dalah sempittt macam tin sadenn , satu bilik tu ada dua queensize katil , yang lain sume yang bertingkat2 tuu , Aku ni dah terbiasa makan LOLIPOP masa tuu , tak sedarlahh smpaii tertido , dahtu , diorang tengok kejadian tu pun nak kejutkanlah aku . . Memang tak menahan , terkantoi yang  aku ni tido matii  . Huhuhu . . aku tak terbangon langsong walaupun diorang dah dudukkan akuu . . Tup-2 , orang kat katil atas pulak yang bangun nak sembahayanag subuh ,. . Hahahaaha . padahal time tu jam 1 pagi kott . Heheheeh . .

Yang sadisnya , ada yang ambek gmbarr aku time tuu , Sape lagi kalau bukan DAYU >.< #blushhing-2

N... esok paginya , aku boleh bangon dengan selambanyaaa ,. buat muka innocent :D

Riak terus bertukar lepas diorang cterr kat akuu . >.< again , MALUU



#sampai bila-2 aku ingat >.<

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0