Oppssss . . . Tak sengaja cabul kau . : P

Lama tak update  blog . Macammacam jadi . Tapi apa yang macammacam tu aku tak ingat pun . Yang paling latest adalah tentang cabul2 ni . Huhuhu . Tak senonoh giloss . Kuang3

Ceritanya macam ni . Dalam minggu periksa macam skrang ni , meja semua jauh jauh , so , tak boleh nak borak2 . #macam tak biasa exam je kan ? APTB

Okay , balik pada topik . macam ni  ,  kan time rehat kitorang semua together2 makan . Kitorang main2 laa . Heheh . Tak sedar dah form five - Grrr . Tiba2 . . K tertolak kerusi aku . .. langsung aku jadi tak balance . Tiba2 rasa macam slow motion je time nak jatuh tu . . . Sebab sempat pulak aku nampak ada makhluk hijau beside aku . Hohoho .

Yang aku ingat time tu cuma nak selamat kan diri walau camne pun .

So , aku tarik la tudung budak T ni . Fuhh , selamat . Lega siot .

Tapi , errr . . di luar jangkaan aku , aku dah tertangkap skali budak T tu punya ehem2 belah kanan ! Omai Allah ! Aku ingatkan dia marah mula2 sebab aku tertarik tudong dia . . . rupanya lain pulak . kuang3 . . .

Kesian T kan ? Huhu




#speechless , tapi bukan typeless : DDDD , grrr , +__+ . Sebab tu laaa aku terima je bila diorang suruh pakai inai yang entah apa apa kat jari . DEMI UNTUK nak jaga hati T tu . Wuhuhu #sebab T  yang beria2 sangat suruh pakai inai . DISLIKE

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0