Oppssss . . . Tak sengaja cabul kau . : P
Lama tak update blog . Macammacam jadi . Tapi apa yang macammacam tu aku tak ingat pun . Yang paling latest adalah tentang cabul2 ni . Huhuhu . Tak senonoh giloss . Kuang3
Ceritanya macam ni . Dalam minggu periksa macam skrang ni , meja semua jauh jauh , so , tak boleh nak borak2 . #macam tak biasa exam je kan ? APTB
Okay , balik pada topik . macam ni , kan time rehat kitorang semua together2 makan . Kitorang main2 laa . Heheh . Tak sedar dah form five - Grrr . Tiba2 . . K tertolak kerusi aku . .. langsung aku jadi tak balance . Tiba2 rasa macam slow motion je time nak jatuh tu . . . Sebab sempat pulak aku nampak ada makhluk hijau beside aku . Hohoho .
Yang aku ingat time tu cuma nak selamat kan diri walau camne pun .
So , aku tarik la tudung budak T ni . Fuhh , selamat . Lega siot .
Tapi , errr . . di luar jangkaan aku , aku dah tertangkap skali budak T tu punya ehem2 belah kanan ! Omai Allah ! Aku ingatkan dia marah mula2 sebab aku tertarik tudong dia . . . rupanya lain pulak . kuang3 . . .
Kesian T kan ? Huhu
#speechless , tapi bukan typeless : DDDD , grrr , +__+ . Sebab tu laaa aku terima je bila diorang suruh pakai inai yang entah apa apa kat jari . DEMI UNTUK nak jaga hati T tu . Wuhuhu #sebab T yang beria2 sangat suruh pakai inai . DISLIKE
Ceritanya macam ni . Dalam minggu periksa macam skrang ni , meja semua jauh jauh , so , tak boleh nak borak2 . #macam tak biasa exam je kan ? APTB
Okay , balik pada topik . macam ni , kan time rehat kitorang semua together2 makan . Kitorang main2 laa . Heheh . Tak sedar dah form five - Grrr . Tiba2 . . K tertolak kerusi aku . .. langsung aku jadi tak balance . Tiba2 rasa macam slow motion je time nak jatuh tu . . . Sebab sempat pulak aku nampak ada makhluk hijau beside aku . Hohoho .
Yang aku ingat time tu cuma nak selamat kan diri walau camne pun .
So , aku tarik la tudung budak T ni . Fuhh , selamat . Lega siot .
Tapi , errr . . di luar jangkaan aku , aku dah tertangkap skali budak T tu punya ehem2 belah kanan ! Omai Allah ! Aku ingatkan dia marah mula2 sebab aku tertarik tudong dia . . . rupanya lain pulak . kuang3 . . .
Kesian T kan ? Huhu
#speechless , tapi bukan typeless : DDDD , grrr , +__+ . Sebab tu laaa aku terima je bila diorang suruh pakai inai yang entah apa apa kat jari . DEMI UNTUK nak jaga hati T tu . Wuhuhu #sebab T yang beria2 sangat suruh pakai inai . DISLIKE

Comments
Post a Comment