Ouh . Sweet la pulakk !! :DD

Apa korang rasa bila ada orang mintak maaf ber-kad kad bagai . Ohh tidakk . Aku kecairan . :PP Hahah .. . Macam ni cerita eh . Ac ada rasa bersalah kot kat aku , sebab semalam dia buat taknak layan aku . Sikit pun tanak . Tau takk apa rasanya . Bila kau cakap macam cakap sorang2 . Err . . menyirap laaa aku . . !

Heheh . Dah tu . . Aku nak buat camno lagi kan ? Dah orang tanak ngan kitaaa . Siap boleh buat2 tak dengar je bila aku cakap2 . . Aku pun blahh dengan hati yang terluka . <Cehh ! Terluka laa sangat >

Hahahahah . . .Tapi tadi , Ac cakap dia memang saja2 tahan diri drpada cakap ngan aku <dalam kad laa>, rasa macam nak gelak golek2 . Rasa kelakar la pulak . Yolah KAn , aku ingat , mati2 dia nak benci aku sampai bila2 . Huhuhuh . Leleh lagi . <konon2 >

Tapi , comellahh gambar bee yang ac lukis tu . Hehehe . . #memang comel , macam ac laaa . ;P . Lagi comel bila dia tulis kat situ , suruh buang kad tu bila dah habis baca . Eleh , malu larrr tuu . . Kuang3

AK dah forgive ac , tapi hehehe . . esok2 . . giliran den pulak tanak layan kau . ;P

p/s : forgive not forget okeyh ?! ;P 



Ac jangan risau , diorang tak kenal sape pun kau :)) Masih cover malu anda ^~^

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0