Pipit mana boleh kalahkan enggang
Ewah2 . Apa jenis mood aku ni ? Siap berperibahasa bagai .
Waduhwaduh . Taulah kan tengah pening kepala nak buat text pidato , nak hafal lagi . Folio addmaths pun macam dah berkubur je . Dah tu , macam mana kan ? Soalan yang kitorang dapat dalam BAHASA MELAYU . Kitorang ni pulak ala ala MINAH SALEH import dari LONDON . Tak faham ape benda pun . @-@
Akhirnya , nak release tension , aku main badminton dengan jiran yang aku tak suka . Apa boleh buat . Dekat area rumah aku ni , majoriti budak2 nya aku tak suka . Almaklomlah kan , . . Perangai masing2 macam hantu . Perangai aku ni baik sikit dari hantu . So , aku pun menghindar laaaa daripada mereka2 yang "HANTU" tu kan .
Banyak2 aku merepek ni , belum masuk pun cerita sebonar . Macam ni storynya , suatu ketika , mak aku tak pegi kerja , dapat cuti 2 hari lepas pegi TOT dekat Seremban kat Hotel mana entah . Abaikan . Tiba2 mak aku nak join kami <yang serba budak2 ni> main BADMINTON .
Boleh semput aku tau tak ! Nak bagi bola bukan tau nak slow2 . Aku ni dahlah tak pro main BAD ni . Aduhai . Nak vs dengan orang pro . Hesy2 .
Dahlah macam tu . Mak aku siap ada mission lagi . Mission yg kejam . Dia mmg nak bagi den ponat sepenat2 nya . Amboi2 . Kejap ke kiri , kejap ke kanan . kejap ke depan , kejap ke belakang .
Dah macam Taufik Hidayat lawan Lee Cong Wei dah . Mak aku Tofik Hidyt , aku Cong Wei . Cehh ! Gila perasan siot . Kuang3 .
- Hasilnya ,
- bawah lutut aku ada luka2 ,
- lenguh seluruh body ,
- aku punya kuku kaki tercabut ! <jari yg paling kecik tu > #padah bela kuku .
p/s : mak aku menang gambar consumer nestle masa pegi TOT . Ehem2 , tengok laa sapa photographer dgn director dia . Ceh , bajet lebih .

Comments
Post a Comment