Fuhh ! Lega !
Semalam , ada budak SMS aku , cakap semakan untuk PLKN dah bukak . Dengar tu je dah berbunga bunga jiwa raga aku . Senyum jangan cakaplahh . Lebar lebih daripada telingaa . Ngeh3 , HIPERBOLA pulak !!
Nak jadikan cerita ., tadi sampai sekolah , diorang (KARISHMA sebenar eh ) cakap kat aku , dia dah cek aku punya . . Aku tak dapat . .Huwaaaaaa !! Dengar je rasa macam nak nangis ! Grrrr . . < gilo gedik den>
# tapi memang betul pun , bila cikgu N cakap ada hikmah , memang aku tak boleh nak terima . , (katakata seorang anak manja yang memang tak boleh cakap tak dengan apa yang dia nak ) -.-
Maaf! Anda tidak terpilih untuk menyertai PLKN Siri 10/2013. Terima kasih.
HAKCIPTA TERPELIHARA © 2012 JABATAN LATIHAN KHIDMAT NEGARA
Terus aku call nombor yang ada kat website tu , huihui , Nasib baik boleh buat rayuan . #memang budakbudak ni dah baguitau , boleh buat rayuan , tapi aku nak dengar sendiri , aku nak cek sendiri , aku nak tanya sendiri (hehe)
N .. . aku diberitahu , seminggu lagi , website tu akan tayangkan borang untuk sukarela . Horayyyy ! Oyeh oyeh . . . ! Gila exited . #tadi kat sekolah memang down gila . macam apetah . Heyyo heyyo .
Berkhidmat untuk negara , MALAYSIA !
#Ps , ada sorang manusia ni , macam apetah , nak kata kuang aja ade jugak . Sesuka hati mak bapak dia nak ketuk ketuk kepala aku . Heyy , mak bapak aku tak ajar pun main kepala . -..-

Comments
Post a Comment