Grrrr . Ada ke patut ?

Banyak benda nak cakap , tapi semua isu sensed , terpaksa tutup buku , karang tak pasalpasal aku kena balik . 

Bila emergency berlaku , Ramai orang yang jadi panik . Semua benda tunggang tebalik , Benda yang senang pun tak ingat , kacau bilau danlainlain . #overlak den . Semua orang manusia biasa kan ? Termasuk laaa aku . 

Tapi yang tak boleh blah nya kan . Hisyyyyy ,. Shut up NAHAYU !! errr , diam je laaa kan ? Aku taip nanti tambah dosa je . Maklomlahh . Sebenarnya nak kutuk orang lagi . #tahantahan 

MANA LETAK TANGGUNGJAWAB ? >.<
(sila jangan nak perasan ! saya tak cari pasal , cuma terdetik nak taip je)


Haritu aka semalam , ada masalah sikit , blok bangunan kitorang takde electric supply . Aiyooo . Panas ! Panas ! Panas ! Panas luar , panas dalam . Tapi benda ni jadi pun sebab ada insiden haritu . Redo je laaa kan ? Nak buat camno lagi . Ye tak ? 

Kelakar laaa jugak time ADD MATHS tadi , ke hulu kehilir nak cari tempat yang ada kipas yang boleh berfungsi . Haih , Trigonometry-INTRO , macam best jugak laa .

Tanak cerita banyakbanyak , takut tertouch isu sensed tu . Grr >.< , payah betul nak tutup cerita ni !

 Dah dah , cut!cut!


#Alaaa wehh , bulan ni (JULAI) , Cikgu Marlina (CHEMISTRY) n Cikgu Kamisah(BIOLOGY) nak bersalin dah . Heyo ! Heyo ! Harapharap diorang okeoke je . Hmmmm .

^_^




PS , tak payah nak HOT sangatlaaaa kan , Neraka lagi HOT , tau ?

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0