Grrrr . Ada ke patut ?
Banyak benda nak cakap , tapi semua isu sensed , terpaksa tutup buku , karang tak pasalpasal aku kena balik .
Bila emergency berlaku , Ramai orang yang jadi panik . Semua benda tunggang tebalik , Benda yang senang pun tak ingat , kacau bilau danlainlain . #overlak den . Semua orang manusia biasa kan ? Termasuk laaa aku .
Tapi yang tak boleh blah nya kan . Hisyyyyy ,. Shut up NAHAYU !! errr , diam je laaa kan ? Aku taip nanti tambah dosa je . Maklomlahh . Sebenarnya nak kutuk orang lagi . #tahantahan
MANA LETAK TANGGUNGJAWAB ? >.<
(sila jangan nak perasan ! saya tak cari pasal , cuma terdetik nak taip je)
Haritu aka semalam , ada masalah sikit , blok bangunan kitorang takde electric supply . Aiyooo . Panas ! Panas ! Panas ! Panas luar , panas dalam . Tapi benda ni jadi pun sebab ada insiden haritu . Redo je laaa kan ? Nak buat camno lagi . Ye tak ?
Kelakar laaa jugak time ADD MATHS tadi , ke hulu kehilir nak cari tempat yang ada kipas yang boleh berfungsi . Haih , Trigonometry-INTRO , macam best jugak laa .
Tanak cerita banyakbanyak , takut tertouch isu sensed tu . Grr >.< , payah betul nak tutup cerita ni !
Dah dah , cut!cut!
#Alaaa wehh , bulan ni (JULAI) , Cikgu Marlina (CHEMISTRY) n Cikgu Kamisah(BIOLOGY) nak bersalin dah . Heyo ! Heyo ! Harapharap diorang okeoke je . Hmmmm .
^_^
PS , tak payah nak HOT sangatlaaaa kan , Neraka lagi HOT , tau ?
Comments
Post a Comment