Macam orang mabuk ! OMK !
MABUK di atas , bukan mabuk ARAK @ Mabuk benda yang diharamkan . #harap maklum .
Oke , hobi entah apa apa aku yang terbaru ialah BERJAGA MALAM . wenkwenkwenk ,
#saywel sungguh !
Mengarut punya hobi kan ? Aku bukannya study sesangat pun malammalam buta tu , setakat baca novel je . BACA NOVEL je -..- . Tak sihat betullah hobi tu . Buat aku biol je masa kat skolah . heyoo .
Dahdah ! Tanak baca novel lagi selagi tak habis SPM ! Apasal ?
Sebab aku memang tak boleh nak berenggang langsung dengan segala nobelnobel tu ! Walau seboring mana cerita dia pun ! Aku tetap baca jugakk ! Huwaaaa >.<
Kalau malammalam baca nobel , mesti dalam gelap ! Sebab ibu tak kasi langsung bejaga malammalam .
Jadi aku kalau nak baca pakai torchlight henfon ajelahh dan , benda tu sangat tak senonoh @ mengeffect mata aku sesungguhnya !
Tambahtambah pulak , pagi esoknya bila pegi sekolah , mesti ngantuk gila nak mati ! Adeke patut , haritu , cikgucikgu tengah dengar ceramah dari orang pentadbiran , aku terlelap siap dah nak begolekgolek dah kat astaka tu ! Oh my !
Jalan pulak macam orang mabuk minum todi , terhuyung hayang . #sendiri cari masalah (slap myself)
Hurmm .
Aku akan try tak buat lagi . Sayang mata , sayang masa , sayang diri ! <3
Tak dilupakan , N <3 ibu + ayah jugak ^^
Aja aja fighting !!
ps : Nasib baik laaa haritu okeoke je bila dah dkat tengahari , Time cikgu Nabisah lagi pulak . Segar sesegarnya ! Muahahha . Sejak bila entah aku minat ADDMATHS , (eh , addmaths best apa!)
Comments
Post a Comment