Macam orang mabuk ! OMK !

MABUK di atas , bukan mabuk ARAK @ Mabuk benda yang diharamkan . #harap maklum . 

Oke , hobi entah apa apa aku yang terbaru ialah BERJAGA MALAM . wenkwenkwenk ,
#saywel sungguh ! 

Mengarut punya hobi kan ? Aku bukannya study sesangat pun malammalam buta tu , setakat baca novel je . BACA NOVEL je -..- . Tak sihat betullah hobi tu . Buat aku biol je masa kat skolah . heyoo .

Dahdah ! Tanak baca novel lagi selagi tak habis SPM ! Apasal ? 

Sebab aku memang tak boleh nak berenggang langsung dengan segala nobelnobel tu ! Walau seboring mana cerita dia pun ! Aku tetap baca jugakk ! Huwaaaa >.< 

 Kalau malammalam baca nobel , mesti dalam gelap ! Sebab ibu tak kasi langsung bejaga malammalam . 
 Jadi aku kalau nak baca pakai torchlight henfon ajelahh dan , benda tu sangat tak senonoh @ mengeffect mata aku sesungguhnya ! 

Tambahtambah pulak , pagi esoknya bila pegi sekolah , mesti ngantuk gila nak mati ! Adeke patut , haritu , cikgucikgu tengah dengar ceramah dari orang pentadbiran , aku terlelap siap dah nak begolekgolek dah kat astaka tu ! Oh my ! 

Jalan pulak macam orang mabuk minum todi , terhuyung hayang . #sendiri cari masalah (slap myself)

Hurmm  .  
 
 Aku akan try tak buat lagi . Sayang mata , sayang masa , sayang diri ! <3  
Tak dilupakan , N <3 ibu + ayah jugak ^^  

Aja aja fighting !! 


ps : Nasib baik laaa haritu okeoke je bila dah dkat tengahari , Time cikgu Nabisah lagi pulak . Segar sesegarnya ! Muahahha . Sejak bila entah aku minat ADDMATHS , (eh , addmaths best apa!)

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0