DREbar Tak beradab !
Assalamualaikum , salam 1 MALAYSIA ~~
Sekarang ni , busy gila . Hari hari @almost hari hari , ada je benda yang kena buat , ada je tempat yang kena pergi , ada je kerja . Nak nak pulak menjelang SPM ni , dengan homework yang melambak lambak . Choiyyyy !
Aku baru ujian untuk lesen kereta P tadi , kat Tampin . Macam orang biasa cakap laa , pegawaipegawai JPJ tu kerekkerek belaka . Amboi amboi . Lantaklah kan , asalkan mereka mereka ni dah luluskan aku .
Dah dua tiga hari meredah hujan , sekarangkan musim hujan , adushh adushhh , lencun den siot . Ooo grrrrrr , gigil gigil .
Esok dengan Ahad pulak ada seminar kat Seremban , hm . . . Kena bangun awal laa pulak ,,
-..-
Dengan jadual yang serba padat ni , ada pulak drebar yang perangai macam apotah . Lagi teruk daripada orang yang tak sekolah ! Selamba badak anak tiri dia je nak bagi splash splash air kat kitorang @ Aku , Azi , Ima . Wehh brader , luuu agak agak laa , lu pikir tu jalan mak bapak lu ke hah ?!! Dah lah hujan , habis tercampak semua air hujan + zat zat tar + kuman kena kat kitorang . sikit sikit takpe , ni tak . Habis kuyup kitorang ni . Ohh no ! Kan den dah mencarut time tu !
Hekeleh . Puihh .
#Sekarang tengah nak survey survey sekolah yang offer STPM . Hmm .
.jpg)