Tiada tajuk yang specific ^_^
Tiap tiap tahun sambut raya haji . Masa kecikkecik dulu aku ada terfikir , kenapa kena ada raya haji ni , bukan kita pun yang pergi haji pun kan ? Tapi masa tu , lantaklah , asalkan raya , boleh happy happy .
Takkan krisis mid life kot ? Hah ! Gila ! Kesan baca novel HLOVATE la ni , kan den dah merepek dah . Tak pasal pasal je . Hahahahhaha . #putus fius
Semalam dah tampal P kat kereta dah . Jalan pun tunjuk muka poyo . Maklum laaa , baru dapat lesen . Muakakka .
Hari ni hari jadi adik den , Angah . Makin menggedik laa budak tu hari ni . meluat 0.1 percent :P
Boring kan post ni , haha .
Tapi tahun ni serius takde mood nak raya dah . SPM mungkin salah satu sebab nya kott . Sebab lain ? HAha , pasal korum kitorang tak cukup kott . Kurang sorang . Masa raya aidilfitri hari tu pun macam ni . Choiiyyy . ! Asal hah ?! Tak best lah macam ni , tanak laa macam ni . Tengoklah tu ! Tajuk post ni pun den tak dapat nak fikir dah . @_@
Nak raya je , ada je cerita pasal raya , cerita pasal haji kat tv . Hisy3 . Dahlah kat rumah aku tu ada 3channel je , TV 1 , 2 , 3 , Jadi memang kena hadap benda benda ni laa . Hmm .
Semalam dah tampal P kat kereta dah . Jalan pun tunjuk muka poyo . Maklum laaa , baru dapat lesen . Muakakka .
Hari ni hari jadi adik den , Angah . Makin menggedik laa budak tu hari ni . meluat 0.1 percent :P
Haha .
#countdown spm - 2 minggu @ 14 hari (plusminus)
