PENGALAMAN . AKHIRNYA ADA PELUANG .

 Hahaha . Harini 22 mac 2015 (kot) . Baru balik kerja malam pagi tadi . OT OFF DAY . biar lahh orang nak cakap apa . OFF pun OFF lahh . Yang penting ada kemasukan . Isnt it ?

Kerja . NAHAYU . Workaholic . Yeke ? 

Yang penting . Semalam aku dapat peluang menginspek . After all the time i had been doing all those jobs which is not stated in my badge .

Sampai kadangkadang nak cakap aku bahagian inspection backend pun macam ada yang tak kena . Kuikuikuikui . 

And sometime . I also get confused . Am I doing the right thing ? 

Tak kisahlah . Semalam . OT shift b . Blablablablabla . Dapat empat mesin YOU .

 Walaoweh .

Walaupun macam gabahgabah jugak macam masa mulamula dulu .

But then . 

I feel happy .

 At least now I can say it loud with proud that Im an inspector . 

And I can do it . 

Well . 

To me . 

To you ? 

To them ?

 I hope so . 


°•○●○•°°•○●Siang malam siang malam .

°•○●□■□●•°•○□■ Kerja kerja kerja kerja .

Dah genap 3 bulan rupanya aku kerja NXP .


Hurm .


#pengalaman minah kilang #1

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0