PENGALAMAN . AKHIRNYA ADA PELUANG .
Hahaha . Harini 22 mac 2015 (kot) . Baru balik kerja malam pagi tadi . OT OFF DAY . biar lahh orang nak cakap apa . OFF pun OFF lahh . Yang penting ada kemasukan . Isnt it ?
Kerja . NAHAYU . Workaholic . Yeke ?
Yang penting . Semalam aku dapat peluang menginspek . After all the time i had been doing all those jobs which is not stated in my badge .
And sometime . I also get confused . Am I doing the right thing ?
Tak kisahlah . Semalam . OT shift b . Blablablablabla . Dapat empat mesin YOU .
Walaoweh .
Walaupun macam gabahgabah jugak macam masa mulamula dulu .
°•○●○•°°•○●Siang malam siang malam .
°•○●□■□●•°•○□■ Kerja kerja kerja kerja .
Dah genap 3 bulan rupanya aku kerja NXP .
Hurm .
Yang penting . Semalam aku dapat peluang menginspek . After all the time i had been doing all those jobs which is not stated in my badge .
Sampai kadangkadang nak cakap aku bahagian inspection backend pun macam ada yang tak kena . Kuikuikuikui .
And sometime . I also get confused . Am I doing the right thing ?
Tak kisahlah . Semalam . OT shift b . Blablablablabla . Dapat empat mesin YOU .
Walaoweh .
Walaupun macam gabahgabah jugak macam masa mulamula dulu .
But then .
I feel happy .
At least now I can say it loud with proud that Im an inspector .
And I can do it .
Well .
To me .
To you ?
To them ?
I hope so .
°•○●○•°°•○●Siang malam siang malam .
°•○●□■□●•°•○□■ Kerja kerja kerja kerja .
Dah genap 3 bulan rupanya aku kerja NXP .
Hurm .
#pengalaman minah kilang #1
