. ♭♭ I wish, I could be happy for all the things that I have Always took them for granted and it makes me sad I wish, I could be better And I wish I gave it my all But, we don't always get what we want ♭♭ . Entahlah. Banyak banyak hari. Harini juga mau meletup. Hahahahahaha. Nahayu Nahayu.. Kesian mereka tiba tiba kena layan bom jangka. Haha. Kalau fikir fikir balik aku pun taktau nak cerita apa. Cerita aku dah cukup serabut dalam kepala aku sendiri. Tak tersusun. A mess. Like me. Haritu aku nak cerita pasal Bella, sibuk kerja balik dah barai aku dah lupa. Aku nak cerita pasal tempat kerja, pasal Sri Lanka guy kat tempat aku kerja - lupa. Pasal apa aku sembang dengan Bal. Pasal our plan for hari raya in bangi. sobss. Pasal baby baby yang aku baru beli online hahaha. Pasal aku dah mula berlari balik <3 Puasa puasa pun aku bedal je. Gasaklah nak jadi apa. Pasal aku dah hilang minat masak masak balik. Haha ta...