Uncle haha

Niat asalnya nak post ni gunakan laptop. On lappy, dia nak update pulak. Akhirnya aku terlelap. Ni pun baru terperanjat dengar diorang sorak Gol!! Malaysia baru skor 1 melawan Indonesia 0 seagames semi final .

Currentlyy we are lepaking at Kiosk FEP . Lepas makan makanan percuma .

Hahaha . Post kalini mungkin huru hara jugak sebab tak berapa bersedia nampaknya mental iols yang baru terbangun tidur bila nanat kejut ajak pi sini. Terus2 kejar bas , sampai. Yang ada sini azieyanti, nanat, jihaa, sol dengan syulaika.

Sebenarnya semalam aku tak boleh lelap. Hahaha.

Tapi akhirnya terlelap. Jadi haruslah aku cakap akuu susah nak lelap semalam. Pejam mata terbayang "insiden" semalam (pagi hari kejadian)

Uncle mintak tolong hantarkan dia ke KL central, jadi aku ajaklah si jiah ni temankan aku. Uncle sewa kereta . Aku pandu kereta masa pulang.

Kesian jiah pagi tu dia terduduk specs dia. Maka dengan rasminya, aku pandu, aku kena baca waze sendiri sebab dia xnampak.

Nak jadikan cerita aku ke zaba lah pagi tu, ambil kereta. Uncle cakap dia nak hantar motor ke rumah kak dia. Dia wazekan lah location kat telefon dia suruh aku follow situ sebab aku manatau rumah kak dia kat mana.

Aku pun ikut jelah membuta tuli. Sampai2 satu tempat yang asing, aku dengan jiah pun macam peliklah. Masatu dah pukul 7.56 pagi dah. Uncle naik ets jam 0830. Aku dah nebres , aku contact uncle. Tapi telefon uncle kan tinggal kat kereta tuu.

Maka aku akhirnya agakagak sendiri je waze tempat kediaman rumah beliau. Sampai kat satu tempat, dia dah tunggu. Muka bengkek. Aku serius seriau. Haha.

Insiden yang duk terbayang ialah bila dia cilok2, ada kereta hon dia. Aku rasalah , aku nampak dia show middle finger ke orang tu .  Waktu ni lebih kurang jam 0809 .

Okey. Mungkin aku jugaklah yang ada too high good expectation untuk uncle ni. Atau mungkin bagi korang biasa2 aja.

Tapi yang aku pasti, uncle marah sangatlah ni. Taik!

Tren dia pukul 0830 kan !

Nasib baik dia tak marahmarah, muka pasrah bila dah naik kereta. Okey. Takdelah terus pasrah. Hampir setengah perjalanan aku diam je . Aku kalau tibatiba kena marah tapi bukan kesalahan aku boleh melenting jugak. Nasib baik tak marah.

Memang tak dan. Dia bawak kereta pi TBS .  Lol .

Aku teringat apa feha cakap, "yuyu dah besar" lol

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0