Soalan soalan anda

Assalam wbt , hahahahaha , aku baru baru ni asyik kena buru dengan soalan aku dengan uncle ada apa apa ke ?

Hahaahha. Seingat akulah. Aku beshe beshe je.

Cuma dah jadi tabiat aku kalau ada orang kisah pasal aku, aku akan lebih kisah pasal orang tu.

Sebab dia ni bukan perempuan kot. Aku manalah pernah ada kawan lelaki. kah kah kah.

Taktaulah nak simpati ke hape dengan diri sendiri.

Entah macamana aku boleh pulak rasa selesa dengan uncle
ni. Bahahahaha .

 Aci tak kalau aku cakap sebab silat je ? Hahahahaha. Tu mungkin permulaanlah.



Okey, antara statement @ soalan yang aku ingat

Dari survivors,
"Ayu sejak kawan dengan !#$% ni mana nak ingat dengan kitorang dah. Asyik dengan group sado dia je"
"Ayu dah lain"
"Ayu aku ingat lagi hang masa suka ngan J@$5^$ dulu, diakan hebat taekwondo. Dia ni pun sebab silat ke ? "
"Kitorang tengok kau sweet je dengan dia "

Geng Masuk Ayaq Sado
T : Nayuu, kau memang takde suka sikittt pun kat si @#$# tu ? Takpe aku faham. Dia baik. Logik je pun. Kalau aku pun, aku pun jugak.
Tot : Nabayuuu, (soalan sama)-explaination dia lagi panjang wahahahhahahaa. Pasal minat. Pasal baik. Pasal ada je topik nak sembang.
J : Tak berapa pasti lah dia pernah tanya ke tak wahahahaha

Dari classmate
Medi : Nayu sekarang rapat dengan @R#$ eh ?
Han : Haaa, tu boifren kau dah sampai dah tuu ,
Fik : (macam medi)

Dari Naz
'Yuyu, kalaulah kau ditakdirkan dengan dia, kau nak ? '
'Yuyu sekarang dah gigirl banyak berbanding dulu'
'Kau tau tak case kau ni lain tau dengan aku dengan ummar, Aku pun malas dah nak layan dia sekarang ni. Macam korang aku tengok hari hari contact.'


omo omo omo. Apa ni gais. Saya seorang pelajar. Tugas pelajar untuk belajar. Haruslah saya fokus. Saya harap agar saya tak terus distracted dengan benda bendan mengarut ni dah. Biarlah. Apa nak jadi, kalau nak jadi akan jadi. Hahahahah.

hhahahahahaha. Asasnya sebab sama minat kot. Silat. Hiking. dan mungkin sebab sekelas. Tu je. Ouh dan tak dilupakan. Makan. Hahahahah. Dia macam tiba tiba jadi selesa sekali. Dia tiba tiba macam pakej. Sebab terkawan sekali dengan kawan kawan sado sis A@D, sis terjebakkan dia. Dengan dib lagi. Hahahahaah . Tadi sembang dengan Naz, aku dah macam samakan dia ni dengan karishma@mzz karishma, one of the friends that I missed the most.

Tapi itulah, untuk geng survivors, sis tak tahu lah macamana nak interact dengan korang lagi. Entah, automatically dia jadi macam pelik. Idk. Tapi sis sayang je dengan korang.

Sis taktahulah ni kira denial ke natang apa. Hahahahah. bagi sis, ini cuma mungkin latihan supaya sis lebih terbuka nak berkawan dengan orang lain. wAHAAHAH. 

Yours faithfully,


SIS MNY 

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0