Fyp- For You Peeps
Halo gaisss.
Simptom duduk sorang macamni lah kot. Buat apa apa yang lain, semua mengantuk. Baring baring, tiba tiba mata jadi bulat. Segar sesegarnya.
Tinggal lagi dua minggu cuti sem untuk sem 7 ni. Banyak nak kena buat sebenarnya, tapi sebab banyak sangat sampai semua tergendala. (ceh alasan den)
Masuk lab yang tak jadi jadi. Nak mula. Alat radas tiada. Alat kaca tiada. Bahan kimia tiada. Hahahahaha. Bila dapat mula ni.
Mudah mudahan esok dapat masuk lab dan mulakan pengkstrakan daun herba aku tu A. S. A. P.
Lama kot dah duduk ukm ni. Minggu pertama haritu nak biasakan diri seorang, ada masanya dalam blok aku ni tinggal aku seorang. Harrey tul. Hahaha. Petang jogging malam heboh lapar. Tadi sebab pishang gilaa tapi malas, maka lapar itu aku tahankan je. Lapar lagi minum susu. Sedap.
Hasilnya abel kata aku makin kurus. Takut sangat dia aku kurus. Ceit.
Untuk jogging pulaaa aku ada coach online. Ikram namanya. Umur 25 ftsm. Dah nak masuk intern dah dekat damansara. Macam macam tips laa dia bagi. Dari exercise yang sesuai, load, pernafasan, cabar macam macam, bagi tau apps sesuai untuk run (yeah walaupun aku dah ada yang tau masa join citra pengawalan berat badan, aku dengar je la apa dia nak sampaikan). Member atas gunung masa ke trip Berembun Telapak Burok.
Yelah dah hari hari aku tengok story dia run belas belas kilometer. Bapak dasyat. Aku pulak nak latihan ke rajah (trip rajah 4-5 Februari haritu) jadi kerja aku mengconsultlaaa dia.
Hasil kerja keras aku. Dapatla lari sikit sikit.. Terkedek kedek. Dan masih mencuba.
Aku harap aku konsisten. Dapat turun berat. Dapat sihat. Hm. InshaAllah.
Aku jadinya susah nak tidur. Macam sekarang ni. Dah pukul 2.43 am. Esok kena bangun awal masuk lab.. Hahaha
Takut tak jaga je.
Hahaha. Mata dah berair. Molek deh kalau aku tidur sekarang. Satgi hilang ngntuk lagi sulit.
Gute nacht alles leute.
Simptom duduk sorang macamni lah kot. Buat apa apa yang lain, semua mengantuk. Baring baring, tiba tiba mata jadi bulat. Segar sesegarnya.
Tinggal lagi dua minggu cuti sem untuk sem 7 ni. Banyak nak kena buat sebenarnya, tapi sebab banyak sangat sampai semua tergendala. (ceh alasan den)
Masuk lab yang tak jadi jadi. Nak mula. Alat radas tiada. Alat kaca tiada. Bahan kimia tiada. Hahahahaha. Bila dapat mula ni.
Mudah mudahan esok dapat masuk lab dan mulakan pengkstrakan daun herba aku tu A. S. A. P.
Lama kot dah duduk ukm ni. Minggu pertama haritu nak biasakan diri seorang, ada masanya dalam blok aku ni tinggal aku seorang. Harrey tul. Hahaha. Petang jogging malam heboh lapar. Tadi sebab pishang gilaa tapi malas, maka lapar itu aku tahankan je. Lapar lagi minum susu. Sedap.
Hasilnya abel kata aku makin kurus. Takut sangat dia aku kurus. Ceit.
Untuk jogging pulaaa aku ada coach online. Ikram namanya. Umur 25 ftsm. Dah nak masuk intern dah dekat damansara. Macam macam tips laa dia bagi. Dari exercise yang sesuai, load, pernafasan, cabar macam macam, bagi tau apps sesuai untuk run (yeah walaupun aku dah ada yang tau masa join citra pengawalan berat badan, aku dengar je la apa dia nak sampaikan). Member atas gunung masa ke trip Berembun Telapak Burok.
Yelah dah hari hari aku tengok story dia run belas belas kilometer. Bapak dasyat. Aku pulak nak latihan ke rajah (trip rajah 4-5 Februari haritu) jadi kerja aku mengconsultlaaa dia.
Hasil kerja keras aku. Dapatla lari sikit sikit.. Terkedek kedek. Dan masih mencuba.
Aku harap aku konsisten. Dapat turun berat. Dapat sihat. Hm. InshaAllah.
Aku jadinya susah nak tidur. Macam sekarang ni. Dah pukul 2.43 am. Esok kena bangun awal masuk lab.. Hahaha
Takut tak jaga je.
Hahaha. Mata dah berair. Molek deh kalau aku tidur sekarang. Satgi hilang ngntuk lagi sulit.
Gute nacht alles leute.