Hm. Sigh.

Sambil membaca jurnal.

Sambil reply whatsapp group.

Sambil sembang dengan ila.

Sambil menaip post ni.

****************************************************************************************************

Sekarang jam 1724. Dekat fakulti kejuruteraan dan alam bina ukeyems.

Takde apa sangat nak cerita pun. Hahaha. Nak kata tepu baca jurnal tak juga. Agagagagaga. Banyak sambil sambil kan.

Hm. Cepat je dah nak habis cuti sem ni. Pergh. Sedar tak sedar je.

Haa okey dah ada idea dah.

****************************************************************************************************

Tadi mereka sembang dalam whatsapp group. Pasal alatan rekreasi luar. Mula mula pasal hammock.

Yay! Hahaha, ada kaler hijau. Boleh match dengan sleeping bag hijau den tu. Comeyy.

Okeylah, lepastu aku cakaplah kalau dah ada barang, kenalah selalu lagi sertai trip kan. Takkan nak biar mereput begitu aja kan.

Okey, mereka sarankan. Join je mana mana trip. Banyak je trip. Hahahahahahaha.

Buatkan aku berfikir balik. Aku rasa lah kan. Trip luar yang aku join dan tak kenal sapa sapa trip naik Gunung Besar Hantu je wey.

Asalnya. Sebelum aku minta kawan aku Haizam teman sekali.

Wey, mula mula macam berani. dapat je member yang nak join sekali. Siap dah bayar. Tapi malam yang aku nak gerak tu boleh pulak dia cancel. Ajak kiki sekali tapi dia nggak bisa sih. Abel awal awal lagi aku sudah tau dia nggak bisa commit. It is okay then, but it is hard for me to accept that ''she'' sembang so kuat.

Hahaha. Barulah rasa khawatir itu menjelma.

Puncanya mudah.

Aku risau carpool dengan orang tak kenal.

Hahahahahaha.

Padahal dalam nismilan jer. Aku sampai dah boleh bayang aku merempit naik motor dah pegi sana. Pergh. Lepas dah pegi dah balik. Dah sampai rumah. Hm. Haa kau. Baru tau jauh dia macamana.

I cannot brain laa kalau naik motor. Dengan tak tidur. Ngeng.

Kembali kepada cerita asal.

Hahaha. Sertai mana2 trip mungkin bisa. Nahayu bisa. Tapi temen2nya bisa nggak. Ngejoin sekalian. HAHAHA.

Selepas melalui trip naning, aku sedar. Nda seru sih ngejoin tripnya mereka yang sudah ada grouping. Well. Maybe i can just fit in. But hahaha will they be able to let me in too?



Image result for hammock

Malas deh mau menyimpulkan. Mungkin aja, Nahayu yang kemanjaan. Bahahahah. Tapi memang betullah, kalau join je mana mana, banyak ilmu boleh dapat. Itu yang bermakna tu. Perghh. Kena fikir balik ni wkwkwkwkwwk.

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0