Ramadhan tiba
Assalamualaikum wbt
Haha. Harini (khamis) dapat tau pkp dilanjutkan lagi sampai 12 Mei ek ? Hahaahahahahah. Sungguhlah aku dah agak tapi haha bila dengar macam tak berapa nak dapat terima juga. :)
Harini, sekarang (Jumaat) dah masuk keesokkan harinya. Hari pertama umat Islam berpuasa. Haha. First in life. Sambut awal puasa dengan bal. Bal tanya nak sahur apa esok? Ikan rebus goreng okay ke? Haha. Takkan mau tolak. Itu rezeki.
Aku pulak. Minggu ni dah masuk kerja. Semalam (Khamis) ialah hari keempat kerja. Isnin, Selasa dan Rabu saja pun aku dah rasa penat lain macam. Balik rumah masak masak sikit. Solat. Qurabtime online. Patu terus bummm. Tidur dalam keadaan separa duduk separa baring haha. Sampai pagi!
Keep on checking other worker's health condition.
Their body temperature.
Their condition.
Hm. Aku pula risau trterdedah dengan cov ni sebab banyak sangat incontact dengan pekerja lain.'
Setiap petamg jikammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hahah. aku terlelap sambil menyandar kat sofa.
Jemmmm.
Hm postpone dululah. Aku ngantuk gila hahahahah .
Hahaha. Aku takde idea nak gabungkan idea baru dengan idea lama. So posted!
Haha. Harini (khamis) dapat tau pkp dilanjutkan lagi sampai 12 Mei ek ? Hahaahahahahah. Sungguhlah aku dah agak tapi haha bila dengar macam tak berapa nak dapat terima juga. :)
Harini, sekarang (Jumaat) dah masuk keesokkan harinya. Hari pertama umat Islam berpuasa. Haha. First in life. Sambut awal puasa dengan bal. Bal tanya nak sahur apa esok? Ikan rebus goreng okay ke? Haha. Takkan mau tolak. Itu rezeki.
Sebenarnya dua dua agak gloomy sikitlah. Haha. First ramadhan. Makluman pkp dilanjutkan. Dua tiga hari ni keluarga pun tunjuk makanan makanan mantai diorang. Ayam rendang. Daging rendang. Lemang ketupat dan lain lain. Adik aku pertama kali cuba masak rendang daging sendiri. Taktaula resepi mana dia ciduk. Hahah semoga sedap dan berjaya.
Aku pulak. Minggu ni dah masuk kerja. Semalam (Khamis) ialah hari keempat kerja. Isnin, Selasa dan Rabu saja pun aku dah rasa penat lain macam. Balik rumah masak masak sikit. Solat. Qurabtime online. Patu terus bummm. Tidur dalam keadaan separa duduk separa baring haha. Sampai pagi!
Mood swing je dua tiga hari ni. Mungkin jugak sebab tiba tiba masa kerja dapat arahan.Kena gantikan tugas Admin cum HR sebab admin dengan HR tengah berada jauh di kampung halaman. Dan mangsanya haruslah aku dan freshie sorang lagi. Bella.
Keep on checking other worker's health condition.
Their body temperature.
Their condition.
Hm. Aku pula risau trterdedah dengan cov ni sebab banyak sangat incontact dengan pekerja lain.'
Setiap petamg jikammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hahah. aku terlelap sambil menyandar kat sofa.
Jemmmm.
Hm postpone dululah. Aku ngantuk gila hahahahah .
| Ramadhan kareem. |
Hahaha. Aku takde idea nak gabungkan idea baru dengan idea lama. So posted!
Comments
Post a Comment