BestFriend for now~
ni nama dia Sharifah Nazihah ..
dia ni ganas ganas sikit..
ni kitorang nye simbol.. jangan jeles.. :D
NIKE = Nahayu Ismail , Karishma , n kEMBAr..
tapi sbb diorang tak puas hati so aku kena lah tukar jadik 'NIKA' ..
konon adillah tu.. heheh
dia ni ganas ganas sikit..
gegirl sikit ... tapi still ada ganasnye lah..
dia orang ni kembar taw.. so tak peliklah kalau dia orang seiras.. kan? kan ?
Karishma ni yang pompuan tu tau.. bukan yang lelaki tu..
dia ni kaki gosip..
NIKE = Nahayu Ismail , Karishma , n kEMBAr..
tapi sbb diorang tak puas hati so aku kena lah tukar jadik 'NIKA' ..
konon adillah tu.. heheh




jobo je dia ada kawan.. mentang-mentanglah den takde group.
ReplyDeleteNike? Bajet gile lu.
hehehe. biau la. jangan jelez meyh -,-
ReplyDelete