BestFriend for now~

ni nama dia Sharifah Nazihah ..
dia ni ganas ganas sikit..


ni pulak nama dia Sharifah Nazima .. 
                  gegirl sikit ...  tapi still ada ganasnye lah..

dia orang ni kembar taw.. so tak peliklah kalau dia orang seiras.. kan? kan ?

ni nama dia Karishma .. 
Karishma ni yang pompuan tu tau.. bukan yang lelaki tu.. 
dia ni kaki gosip..


ni kitorang nye simbol.. jangan jeles.. :D
NIKE = Nahayu Ismail , Karishma , n kEMBAr..
tapi sbb diorang tak puas hati so aku kena lah tukar jadik  'NIKA'  ..
konon adillah tu.. heheh

Comments

  1. jobo je dia ada kawan.. mentang-mentanglah den takde group.
    Nike? Bajet gile lu.

    ReplyDelete
  2. hehehe. biau la. jangan jelez meyh -,-

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0