Hari yg Tension
first : kat sekolah tadi kitorang bukan belajar sangat pun. belajar bm je pun kot. huhuh. lepas tu kena kemas kelas . sebab esoknya (23. 7. 2011) ada karnival asrama. 4 Utarid dipilih untuk jadi port debat. cikgu-cikgu pun bukan semuanya suka dengan karnival tu. yelah , bikin letih je. buat ape kan?
second: masa kemas-kemas tu, cikgu Ganesan suruh tulis nama kat meja n kerusi sebab takut hilang. (barang untuk pekse spm n pmr nanti tu) kecoh je kan ? dah lah meja n kerusi tu tak berapa nak comfortable. isy. tak like betullah. pastu AZI n IMA lak suruh letak nama YUYU ~ aka (as known as~yang sebetulnya tapi aku tukar jadi ''atau kata amnya'' hahah . amacam ? kreatif tak? tengok kaki la beb!)
third : sebelum balik dari sekolah kitorang lepak lepak lah dekat balai ilmu. borak punya borak dengan geng aku (NIKA) tak pasal pasal dapat tittle RAPIST. kejam siot . terguris hatiku. ceh . ayat tak boleh blah..!
forth : pastu . time balik skolah kemain la exited nak gi berkem kat PAHANG, ~ GUNUNG SENYUM (pelikkan nama gunung tu.. ) rupa rupanya diorang dah gerak jam 11 pagi tu. HAMPEH betullah! Tak kusangka tak kuduga~ ingat kan nak enjoy disana~
fifth : belajar motor . tapi mak aku awal-awal dah cakap ''Tak boleh bawak lebih dari gear 2. '' ek eleh . kalau camtu , nasib aku ni boleh lah disamakan dengan =kalau kail panjang sejengkal jangan direnang lautan luas. kail tu motor tu la ~ slow jek. . lautan luas lak = jalan raya .
second: masa kemas-kemas tu, cikgu Ganesan suruh tulis nama kat meja n kerusi sebab takut hilang. (barang untuk pekse spm n pmr nanti tu) kecoh je kan ? dah lah meja n kerusi tu tak berapa nak comfortable. isy. tak like betullah. pastu AZI n IMA lak suruh letak nama YUYU ~ aka (as known as~yang sebetulnya tapi aku tukar jadi ''atau kata amnya'' hahah . amacam ? kreatif tak? tengok kaki la beb!)
third : sebelum balik dari sekolah kitorang lepak lepak lah dekat balai ilmu. borak punya borak dengan geng aku (NIKA) tak pasal pasal dapat tittle RAPIST. kejam siot . terguris hatiku. ceh . ayat tak boleh blah..!
forth : pastu . time balik skolah kemain la exited nak gi berkem kat PAHANG, ~ GUNUNG SENYUM (pelikkan nama gunung tu.. ) rupa rupanya diorang dah gerak jam 11 pagi tu. HAMPEH betullah! Tak kusangka tak kuduga~ ingat kan nak enjoy disana~
fifth : belajar motor . tapi mak aku awal-awal dah cakap ''Tak boleh bawak lebih dari gear 2. '' ek eleh . kalau camtu , nasib aku ni boleh lah disamakan dengan =kalau kail panjang sejengkal jangan direnang lautan luas. kail tu motor tu la ~ slow jek. . lautan luas lak = jalan raya .
Comments
Post a Comment