PENILAIAN 3 2011 . like like like like
hari ni happy giler tau . sebab apa ? sebab aku dapat A minus untuk math. 78 % serius tak target pun . UNPREDICTABLE ! Yahoo . Nak nak pulak dalam my geng NIKA aku dapat highest math.
Cam siot je . padahal banyak jugak keluar bab probabilities yang aku langsung tak masok kelas masa tu . al maklumlah orang bizi . time study bab tu aku pergi kem kadet polis 4 hari 3 malam .
sebenarnya aku frust tau bila my geng tanak ajarkan aku bab ni . Nak nak karishma just cakap " P samadengan Probabilities . pastu kau kena buat kurungan benda yang kau nak cari . " Huhu . kejam !
PROBABILITIES.. x like.. x like.. x like
Karishma tu yang pakai baju hitam tu. Dia dapat berapa entah . tak ingat . Ada lagi dua orang . Nazihah n Nazima . Markah diorang ? Aku pun tak sure.. Tak kisahlah kan ?
Hurm. Boring gak hari ni sebab diorang takde. Azi demam , Ima temankan dia kodd. (jaga kembar dialah tu. hehe)
Ditambah lagi dengan kelembikkan semua orang jadi hari ni kitorang semuanya terkulai layulah masa tengah cikgu ajar dalam kelas. Mana taknya, semua tak cukup glucose. Hisy . Tahanlah sikit. Puasa kan? Masalahnya sekarang . golongan yang tak puasa macam karishma ni pun lembik je. tak tau lah pasal apa.
lepas tu , hari ni pun dapat paper bahasa melayu dengan sejarah . Sejarah teruk . but still B , 66 % . OKLAH kan. Sedang-sedang je. Tak terok sagat tapi tak bagus sangat jugak . Tapi dengan Ima punaku dah kalah , Ima dapat 80% , Azi dapat 78 % . jeles ni . Macam mana nak saing dengan budak-budak genius kat dalam kelas tu dengan markah camtu. malu je .
bm dapat 80.% . oklah . bm kan ? kalau dapat B malulah. Hm.. mesti mg bangga dengan aku . hahha , perasan gile .,. cewahh kau ingat kau siapa. hehe
babai . salam .
Cam siot je . padahal banyak jugak keluar bab probabilities yang aku langsung tak masok kelas masa tu . al maklumlah orang bizi . time study bab tu aku pergi kem kadet polis 4 hari 3 malam .
sebenarnya aku frust tau bila my geng tanak ajarkan aku bab ni . Nak nak karishma just cakap " P samadengan Probabilities . pastu kau kena buat kurungan benda yang kau nak cari . " Huhu . kejam !
PROBABILITIES.. x like.. x like.. x like
Karishma tu yang pakai baju hitam tu. Dia dapat berapa entah . tak ingat . Ada lagi dua orang . Nazihah n Nazima . Markah diorang ? Aku pun tak sure.. Tak kisahlah kan ?
Hurm. Boring gak hari ni sebab diorang takde. Azi demam , Ima temankan dia kodd. (jaga kembar dialah tu. hehe)
Ditambah lagi dengan kelembikkan semua orang jadi hari ni kitorang semuanya terkulai layulah masa tengah cikgu ajar dalam kelas. Mana taknya, semua tak cukup glucose. Hisy . Tahanlah sikit. Puasa kan? Masalahnya sekarang . golongan yang tak puasa macam karishma ni pun lembik je. tak tau lah pasal apa.
lepas tu , hari ni pun dapat paper bahasa melayu dengan sejarah . Sejarah teruk . but still B , 66 % . OKLAH kan. Sedang-sedang je. Tak terok sagat tapi tak bagus sangat jugak . Tapi dengan Ima punaku dah kalah , Ima dapat 80% , Azi dapat 78 % . jeles ni . Macam mana nak saing dengan budak-budak genius kat dalam kelas tu dengan markah camtu. malu je .
bm dapat 80.% . oklah . bm kan ? kalau dapat B malulah. Hm.. mesti mg bangga dengan aku . hahha , perasan gile .,. cewahh kau ingat kau siapa. hehe
babai . salam .

Comments
Post a Comment