Beraya with , Ima , Jieha , Karishma , Amirah , Afiqah , Arfah n her two adik , ;D
Tarikh : 4 Sept 2011 , Ahad ,
Tempat : Rembau jee
Hari ni , dah tak keje kat Petronas dah , sebab memang dah plan nak jalan raya , sepatutnya semalam , tapi sebab ramai takde , terpaksa postpone ke hari ni , apepun , tetap raya jugak , :)
Aku pakai baju kurung wane pink , auchh , PINKY GIRL lah pulak , tercemar imej Rocky rOCKY aku , Hahhaha , segan la jugak >___<
Mula mula camni tau , (Jam 11pagi ) Aku n Ima pegi umah Taufik dulu ~ sebab dia dah menginvite Ima , Tak pasal pasal aku pun kena heret sama , dah tu , rumah dekat dekat dengan SEMENDA, kitorang jalan guna jalan dalam , jalan kampong , Mak aihh , lama gila , NAIK BOSAN masa dalam perjalanan tu , Huhu ,
Pastu , around jam 11.40 , kitorang pun sampai kat area Taman Seri Rembau fasa 1 , tengok tengok Jieha n others dah keluar rumah da.Tak dapat la nak raya rumah Jieha , Huhu , dia kasi RM 5 sorang . Melepas sudah
Then , jalan jalan , bayangkan , seramai ramai orang tu , guna 1 motor je , ahakhak , gilir gilir la . Kadangkadang Jieha bawak , kadangkadang Ima bawak , Kadangkadang aku bawak , :) Ada pulak tu , sampai nak 4 orang satu motor , kah3 , Lucu beb , pastu cncel lah , sebab Ima kata "Berat sangatlah weyh " , kerh kerh kerh , sesuai dgn FACE dia :)
Kitorang jalan jalan kat rumah :
Lebih kurang pukol 1 lebih , kitorang beransur balik , jumlah kutipan harini , RM ** . ** tak yah la cakap , :)
Pastu , aku Lepaking kat rumah Ima , tak semena menanya , TAUFIK datang pulak , Macam takde keje lain je itu orang , HAIZ ,
Kemudiannya , aku n Ima rayau rayau , pegi kampong dia , Kat Rembau jugak ,
Malamnya , kitorang bepergian ke rumah cikgu KB balik , sebab dia ajak dinner kat rumah dia
salam , just me : Nahayu :)
Tarikh : 4 Sept 2011 , Ahad ,
Tempat : Rembau jee
Hari ni , dah tak keje kat Petronas dah , sebab memang dah plan nak jalan raya , sepatutnya semalam , tapi sebab ramai takde , terpaksa postpone ke hari ni , apepun , tetap raya jugak , :)
![]() |
| afiqah |
![]() |
| karishma |
![]() |
| najihah |
![]() |
| arfah , yg tinggi tu |
![]() |
| nazima |
![]() |
| amirah |
Aku pakai baju kurung wane pink , auchh , PINKY GIRL lah pulak , tercemar imej Rocky rOCKY aku , Hahhaha , segan la jugak >___<
![]() |
| Eii , PINK ? dahsyat la ! |
Mula mula camni tau , (Jam 11pagi ) Aku n Ima pegi umah Taufik dulu ~ sebab dia dah menginvite Ima , Tak pasal pasal aku pun kena heret sama , dah tu , rumah dekat dekat dengan SEMENDA, kitorang jalan guna jalan dalam , jalan kampong , Mak aihh , lama gila , NAIK BOSAN masa dalam perjalanan tu , Huhu ,
Pastu , around jam 11.40 , kitorang pun sampai kat area Taman Seri Rembau fasa 1 , tengok tengok Jieha n others dah keluar rumah da.Tak dapat la nak raya rumah Jieha , Huhu , dia kasi RM 5 sorang . Melepas sudah
Then , jalan jalan , bayangkan , seramai ramai orang tu , guna 1 motor je , ahakhak , gilir gilir la . Kadangkadang Jieha bawak , kadangkadang Ima bawak , Kadangkadang aku bawak , :) Ada pulak tu , sampai nak 4 orang satu motor , kah3 , Lucu beb , pastu cncel lah , sebab Ima kata "Berat sangatlah weyh " , kerh kerh kerh , sesuai dgn FACE dia :)
Kitorang jalan jalan kat rumah :
* Taufik
* Cikgu Nabisah
* Cikgu Tarshehdan
* Cikgu Norsam
* Cikgu Kb
* Shafitri
* Anis
Lebih kurang pukol 1 lebih , kitorang beransur balik , jumlah kutipan harini , RM ** . ** tak yah la cakap , :)
Pastu , aku Lepaking kat rumah Ima , tak semena menanya , TAUFIK datang pulak , Macam takde keje lain je itu orang , HAIZ ,
Kemudiannya , aku n Ima rayau rayau , pegi kampong dia , Kat Rembau jugak ,
Malamnya , kitorang bepergian ke rumah cikgu KB balik , sebab dia ajak dinner kat rumah dia
salam , just me : Nahayu :)







Comments
Post a Comment