Dinner at ROYALE ballroom

Apa yang aku fikir sekarang ?


1 ) keboringan gila nak mamposs bace banyak page + group + wall post pasal noghori sembilan versus ganu kitooo . Takpoo , ns dah menang dahhhh . HOBIN JANG HOBIN <3
2 ) apolagi , pasal bebelling lah , haiz , balik rumah lambat punya pasallah nii .
3 ) AHHA , go to the MAIN topic , pasal gamba tu ,


*err , apahal tak clear ni ? Manalah aku tau , bukan camera aku kodd 
Aku memakai mendelah ni , time pegi DINNER kat ROYALE BINTANG , kat sini  , NESTLE CHEMBONG *bosss mak denn yang seponsorr . Den just bawak diri + pakaian yg ehemehem nilahh ,

RESPOND manusia yang watch gambo nii ,




Lieya cakap : JELES dengan DRESS tuu 
Maksu cakap : Eii , cam orang ngandongg ! 
Ima cakap : SWEET 
Azi cakap : apa MIMPI koe pakai mendelah ni ? 
Ibu cakap : macam KANAKKANAK sikid 
Atok cakap : Baju APO kau pakai ni 
Nenek cakap : OKElah tu
Makcik cakap : Tak cakap papepunn 
Aku cakap : OHMAIALLAHH !!! I cannot watch myself onthemirror >,< 

GAMBA kat sana... ,BELUM DIJUMPAII LAGI *aku manede bawak kamera , so kena cilok gmbo dari fesbukk orang laen dulu 


tapi lawaknya , aku pening tengok MC dia . LELAKI k PEREMPUAN , muka 50-50 . tapi BODY tiptop pompuan , suara .. err.. ada kecacatan d situ . hahaha *fenink nak fikirr


Manging director tu omputih , tp buat speech bm , apo lagi , berbaku bagai la ,saya men-gambil kesempatan *hahaha - hati kitorang menggelibak kat situuu >.< 


ahli silap mata : samuel amende enth , adekepatut , tayang BRA kat situu , halamak , malulah acik waitress kat situu . FEWWIITT , 


akrobatik : Grandon blabla , sebijik macam pacik takdoo tulang , lembut aka lembik aka enth laa ~ 
stacyy - nyanyi kat situ kejapp , aku tengok dr jaoh jee , ada yg amik gmboo lee , ada yg salam la . 


KISAH DONGENG <3 




p/s : walaupun balik kengantokkan , tapi keesokannya masih sanggup menebeng kat umah Kesme , hahha , pompuan tu buat openhaus for depavalii , sampai 3 keping capatti aku bedall , ;D

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0