KULI BOTAK !

Ahha ! Tajuk tak boleh blah , kali ni aku nak cakap pasal manusia yang diKULI BOTAKkan oleh golongan pengeksploit .. Cam hampeh . Rela ke korangkorang yang jadi KULI BOTAK ni ? Ke korang terpaksa , or korang memang spesis KULI BOTAK ?

Ada beberapa kategori KULI BOTAK yang aku nampak :

Suami kepada Isteri :
Ahha ! Ni memang banyak berlaku kat seluruh dunia . Apa golongan suamisuami ni ingat ISTERI jadi KULI BOTAK ke hah ? Zaman dah maju la weyh , Kan ada dalam agama , tugas isteri cuma melayan suami dan anakanak . Bukannya terperap kat dapur . Agakagaklah , SORIlah , aku konservatif sikit . Of course this not my mum <3

Isteri kepada suami : 
Ni pun satu masalah lagi . MISTER MAMA ! tak malu ke isteriisteri oii , suami masingmasing terperap kat rumah , Kadangkadang hal ni sebab isteri QUEEN CONTROL sangat , Kadangkadang jugak sebab suami tu pemalas , tapi kalau dah pemalas tu apa susah , C E R A I  je lah . Tapi tak semua lelaki camtu , especially my ayah ! <3

Guru kepada MURID : 
ni pengalaman orang lain lha , aku tengok pun naik kesian tengok diorang ni , tolong GURU overover sampai penat nak mamposs , ilmu nak belajar pun dah tak boleh nak masuk .

Guru kepada Guru :
Ni kes cikgu baru la ni , kena buli dengan cikgu senior , sampai tak masukmasuk dalam kelas , muridmurisd pun tereffect , kesian muridmurid tu , benda yang masuk pekse pun tak paham , sebab cikgu tak cukup masa nak explain .

Kawan kepada kawan : 
Mentangmentanglah kawan ni baik , diorang eksploit dia , malang betullah , tau nak tumpang nama kat orang jeee  , TAK MALU KE ? heyy , kesian tau kawan tu yang penatpenat buat keje , tapi korang yang dapat nama , Jangan nak jadi macam hampeh la .

Adik beradik : 
Kakak kepada adik . Abang kepada adik . dll . TAPI ADIK KEPADA AKAK takde yee , terutamanya macam saya , Kalau berani nak eksploit kita , cakap je , Nah , nak penumbuk ?



P.S : aKU tak tunjuk lagak kat sesape heh , ni just perkongsian tentang exploitasion ., 
;

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0