+_____+ . Lotss of thingsss
Tadi kitorang buat PRA L , biasalah PRA L , satu setengah jam BEBELLING , empat jam setengah PRACTICAL
BEBELLING : membosankan ! sepatah HALAL yang dicakap oleh UNKNOWN tu aku tak paham , Cakap lajulaju , pastu tak sudahsudah cakap sensorang , Kesian pun ada gak aku tengok . (dalam posisi duduk melekap dekat meja , buat muka ngantokk )
PRACTICALLING : sesi FIRST , pukul 11-12.30 = Kemain lagi EXITED , Ahaha .
Laluan TITI
Ni lah yang palingpalingpaling lomah *lemah aku nak buat , bukan apa , Sbona *sebenar eh aku ni Tak pandai sangat BALANCEBALANCEkan diri , Tapi dalam takdapattakdapat tu , dapat jugaklah pass 2 kali . Huyoo , Tu pun dah kembang sangat JIWALARA aku ni
Belokbelok
Ni , hmm , mudah jee , kacang !
Berhenti mengejut
Ahahaha ! Ni siap dapat thumbs up lagi daripada pakcik UNKNOWN tu . Mana taknya , tayar sampai berdecit bunyiynya aku buat , Hmm . Jadilah aku punya brek mengejut kan ?
8
Pusing punya pusing , gampang sih , I loike !
Angkat tangan !!
BENDA YANG TAK BOLEH BLAHHH !
- Ada budak tu pusing kat 8 sampai empat kali pusing , agaknya dia ingat nak buat lapan kali kott
- Jieha siap langgar bontot moto orang , pastu dia gelakgelak je
- Aku punya moto *cewahh buat PROBLEM , Dah masuk gear tapi macam tersekat je . Sakit jiwa raga aku ni , aku press la minyak KUATKUAT sampai semua orang pandang pelik , Dapatlah perlian *MINAH REMPIT !
- Ada abang yang tak reti bawak moto *budak grup kitorang , belajar bawak moto , tapi kejap jee dapat guna moto , KESIAN , dalah sorangsorang je *takperamahlangsung (Yang tak bolehblah nya aku kesian kat dia !!Tapi kesiankesian pun sempat kutuk dia tadi , hahahhah ) >,<
- Pagi tadi terserempak dengan Kai CHi , Kai wen , Siew Peng masa nak pegi Tampin , macam rancangrancang je kan ?
p/s : Baru aku sedar aku ni kuat melawan cakap orentua , Ni terjadi bila acik syukri tegor , *tapi dalam hati aku cakap dia nak kaver maluu je tu , wekkk ;p

Comments
Post a Comment