+_____+ . Lotss of thingsss

Tadi kitorang buat PRA L , biasalah PRA L , satu setengah jam BEBELLING , empat jam setengah PRACTICAL 

BEBELLING : membosankan ! sepatah HALAL yang dicakap oleh UNKNOWN tu aku tak paham , Cakap lajulaju , pastu tak sudahsudah cakap sensorang , Kesian pun ada gak aku tengok . (dalam posisi duduk melekap dekat meja , buat muka ngantokk )

PRACTICALLING : sesi FIRST , pukul  11-12.30 = Kemain lagi EXITED , Ahaha .

Laluan TITI 
Ni lah yang palingpalingpaling lomah *lemah aku nak buat , bukan apa , Sbona *sebenar eh aku ni Tak pandai sangat BALANCEBALANCEkan diri , Tapi dalam takdapattakdapat tu , dapat jugaklah pass 2 kali  . Huyoo , Tu pun dah kembang sangat JIWALARA aku ni 

Belokbelok 
Ni , hmm , mudah jee , kacang ! 

Berhenti mengejut 
Ahahaha ! Ni siap dapat thumbs up lagi daripada pakcik UNKNOWN tu  . Mana taknya , tayar sampai berdecit bunyiynya aku buat , Hmm . Jadilah aku punya brek mengejut kan ? 

Pusing punya pusing , gampang sih , I loike ! 

Angkat tangan !! 

BENDA YANG TAK BOLEH BLAHHH ! 
  • Ada budak tu pusing kat 8 sampai empat kali pusing , agaknya dia ingat nak buat lapan kali kott 
  • Jieha siap langgar bontot moto orang , pastu dia gelakgelak je
  • Aku punya moto *cewahh buat PROBLEM , Dah masuk gear tapi macam tersekat je . Sakit jiwa raga aku ni , aku press la minyak KUATKUAT sampai semua orang pandang pelik , Dapatlah perlian *MINAH REMPIT ! 
  • Ada abang yang tak reti bawak moto *budak grup kitorang , belajar bawak moto  , tapi kejap jee dapat guna moto , KESIAN , dalah sorangsorang je *takperamahlangsung (Yang tak bolehblah nya aku kesian kat dia !!Tapi kesiankesian pun sempat kutuk dia tadi , hahahhah )    >,<
  • Pagi tadi terserempak dengan Kai CHi , Kai wen , Siew Peng masa nak pegi Tampin , macam rancangrancang je kan ? 

p/s : Baru aku sedar aku ni kuat melawan cakap orentua , Ni terjadi bila acik syukri tegor , *tapi dalam hati aku cakap dia nak kaver maluu je tu , wekkk ;p 

Comments

Popular posts from this blog

Idc at all.. Im in lost..

DNF haha

Hidup dalam kotak 1.0